16 Σεπτεμβρίου 2012

δουλειά και διασκέδαση

ο Σάκης
Επαγγελματικό ταξίδι πήγε ο Λ., οι πελάτες του επέμεναν να τον βγάλουν έξω το βράδυ να διασκεδάσει - σε τέτοιους καιρούς δε χαλάς χατήρια - πήγε και την πέρασε βγάζοντας φωτογραφίες με το κινητό του. Μου τις έδωσε εχθές και φυσικά τις αναρτώ ασχολίαστες αφού λένε πολλά από μόνες τους.
 
Μετά τις νυχτερινές του εξόδους, τον φαντάζομαι το φίλο μας να ακούει τα αγαπημένα του Fresh Fruit for Rotting Vegetables,  Your Funeral… My Trial καθώς και το Tragic Figures στη σειρά, για να έρθει στα ίσα του.

η δεν την ξέρω
οι φωτογραφίες είναι του φίλου Λ.Δ.

 #

2. Εντωμεταξύ, αύριο Δευτέρα 17/9 ξεκινάει η νέα σεζόν με το ανανεωμένο πρόγραμμα του Indieground Online Radio.  Η εκπομπή "στον λεμονοστίφτη" κλασσικά στον αέρα την Παρασκευή το πρωί 10:00-12:00. Αυτό σαν πρώτη υπενθύμιση μιας και εννοείται πως θα επανέλθω.


8 σχόλια:

  1. Δεν μπορεί να φανταστεί ο φίλος σου πόσο τον καταλαβαίνω.... θυμήθηκα και τα δικά μου.

    Καλή αρχή για τη νέα σεζόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν την έχω πάθει ποτέ οπότε μόνο να το φανταστώ μπορώ. Θυμάμαι μας την είχες διηγηθεί την περιπέτειά σου (υπάρχει και αναρτημένη? αν ναι στειλε λινκ)

      Διαγραφή
  2. που υπάρχουν τόσα φράγκα για λέλουδα καλέ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λεφτά υπάρχουν πάντα μάλερ, τα φυλάει ο κόσμος για τις δύσκολες καταστάσεις.

      Διαγραφή
  3. Η πρώτη φωτό είναι γαμάτη!

    Εγώ θα γούσταρα πολύ μια τέτοια εμπειρία! Και άμα πλήρωναν άλλοι.. Γέρασα και δεν έχω δει το Σάκη λάιβ. Το πραγματικό απωθημένο μου, όμως, είναι μπουζουκομάγαζο β', γ' κατηγορίας με την κατάλληλη παρέα, βέβαια.

    Καλή αρχή και καλή ραδιοφωνική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα β', γ' κατηγορίας θα μ'ενδιέφερε (θεωρητικότατα βέβαια) να έχω μια "συνεχή" παρουσία, ειδάλλως με τη μία φορά θα ήμουν εγώ το "εξωτικό πουλί".
      Όσο για το Σάκη, μα καθόλου να μη μου λείπει κι ας πληρωνε όποιος θέλει εκτός από μένα βέβαια.

      Ρυχαριστώ για τις ευχές

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails