1 Σεπτεμβρίου 2013

το πεπρωμένο




 * * *


Η κάμερά μου έχει πλέον τα χάλια της. Έληξε. Λόγω υπερχρήσης αρχικά και παντελούς εγκατάλειψης  (ή του ύψους ή του βάθους – typical me) στη συνέχεια. Την ίδια πτωτική διάθεση ακολούθησε και η άλλοτε καταιγιστική ενασχόλησή μου με το στήσιμο (μάλλον ύβρις να το πεις σκηνοθεσία) ολιγόλεπτων βιντεακίων. 
Αυτό όμως μέχρι πριν λίγες μέρες που …. αδιάφορη σβησμένη παράγραφος……

Έτσι σχεδόν μια διετία απραξίας αργότερα κι ενώ οι πρώτες σκέψεις για αγορά νέας κάμερας έχουν θρέψει, είμαι ήδη στη βαρετή διαδικασία αξιολόγησης/σύγκρισης  των νέων μοντέλων. (Καμμιά πρόταση;) 

Μέχρι ότου όμως ξαναβρώ το χέρι μου στις «δογματικότατες» (που στην προκειμένη σημαίνει κουνημένες λόγω τρεμάμενου χεριού που περνούν ως ιδιαίτερο στυλ εικονοληψίας) λήψεις μου θα ξεσκονίζω και θα αναρτώ περιοδικά μερικά από τα παλιά βιντεάκια.  Όπως το παραπάνω.

6 σχόλια:

  1. Η έρευνα αγοράς είναι το χειρότερό μου. Εύχομαι να κάνεις την καλύτερη επιλογή.

    Είναι καιρός να σου εξομολογηθώ κάτι και ελπίζω να εξακολουθήσεις να με αγαπάς (μ' αγαπάς έτσι δεν είναι; lol): δε μου αρέσει ο Βασιλικός. Ειδικά η συγκεκριμένη διασκευή είναι δοκιμασία για το ΚΝΣ μου.

    Και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Αμπζ, αν και δεν το περίμενα αυτό από εσένα α) θα κάνω την καρδιά μου πέτρα
      β) θα το καταπιώ για χάρη της φιλίας
      γ) θα το θάψω στα τρισβαθα της μνήμης μου
      και δ) από εδώ και πέρα θα προσποιούμαι πως τίποτα δεν άλλαξε ανάμεσά μας.

      *)

      Διαγραφή
  2. A, εμένα μου αρέσει περισσότερο η έρευνα αγοράς από την ίδια την αγορά. Για αυτό και πάντα διαβάζω όλους τους καταλόγους προϊόντων τεχνολογίας, χωρίς φυσικά να αγοράζω κάτι. Από κάμερες πάντως δεν έχω ιδέα είναι η αλήθεια. Και μία που έχω είναι αχρησιμοποίητη από το 1998.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακραν η χειρότερή μου είναι η έρευνα αγοράς. Αλίμονό μου αν πρέπει κιόλας να περάσω από τα καταστήματα. Ευτυχώς γνωρίζω ανθρώπους που την κάνουν (αν δε βαριούνται πολύ) για μένα.

      Την κάμερα του 1998 κράτα την να την μεταπωλήσεις ως vintage κομμάτι.

      Διαγραφή
    2. Από βιντάζ έχω και κάμερα σούπερ 8 με φιλμάκι χαχαχαχα

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails