20 Σεπτεμβρίου 2013

γ-αστρορραγία

  - "Όπως σας τα ‘πα, κύριε αξιωματικέ υπηρεσίας της τροχαίας. Τις πινακίδες μου τις πήραν έξω απ'το νοσοκομείο, είχα πάει να παραλάβω αυτόν", είπε ο Ν και με έδειξε. Δίπλα ακριβώς κομμένος και χλωμός στεκόμουν εγώ κραδαίνοντας επιδεικτικά το εξιτήριο του νοσοκομείου. καμαρωτός σα πτυχιούχος Γαστρορραγίας. 


"Γαστρορραγία", είπε ο γιατρός και εγώ χαλάρωσα λιγάκι παρόλο που τον άκουσα να συμπληρώνει: "Πολλές μικρές εστίες αιμορραγίας στο στομάχι σας".

Ήταν εκείνο το "Αν τα αποτελέσματα βγουν θετικά πηγαίνετε απ΄όπου είστε κατευθείαν σε ένα  νοσοκομείο" που μου είχε πει 48 ώρες πριν ο συνάδελφός του προετοιμάζοντάς με μα βάζοντάς με ταυτόχρονα στην απάνω σκάλα του άγχους.

Μέχρι τότε όμως έγινα αντικείμενο δυο ναρκώσεων, δυο γαστροσκοπήσεων, 3 αναλύσεων αίματος και 2 μικροβιολογικών, ακτινογραφιών θώρακα ανφάς και προφίλ, ενός καρδιογραφήματος, δεκάδων μετρήσεν Πίεσης και Θερμοκρασίας καθώς και μιας βιοψίας τα αποτελέσματα της οποίας αναμένονται.

Επίσης επικαιροποίησα νοητικά τη δισκο-διαθήκη μου, συνέχισα την ανάγνωση της ημι-αυτοβιογραφίας του Μπουνιουέλ, βλαστήμησα που δεν αξιώθηκα να συμπορευτώ και σώματι με τους χιλιάδες στη Νίκαια και την Αμφιάλη. 

 Πεινάω απείρως. Συνεννοούμαι με μια νοσοκόμα και μου περνάει στο δωμάτιο δύο κίτρινα ζελέ ακόμα.

Κι έπειτα επιδόθηκα σε ύψιστης μορφής ταβανοθεραπεία, κάθε τηλε-είδηση μου έκανε κόμπο το στομάχι (και όχι μόνο για τα γεγονότα καθαυτά), κάθε προσπάθεια …ενδοσκόπησης κατέληγε στο πληγωμένο μου στομάχι ξανά κι ήταν αδύνατο να κοιμηθώ γιατί πεινούσα.

Χτες βράδυ γύρισα σπίτι.


-  Καλά, τηλεφωνήστε από αύριο να δούμε αν μπορεί να γίνει τίποτα για την περίπτωσή σας, είπε ο κύριος αξιωματικός υπηρεσίας της τροχαίας και έπειτα φώναξε τον επόμενο.


υγ. εδώ ένα από τα παληά νοσοκομειακά βιντεάκια μου, γυρισμένο στο Ιπποκράτειο αυτό, με εμένα στο ρόλο του επισκέπτη.



9 σχόλια:

  1. Σκέψου σαν μέρος δίαιτας, θα σου κάνει καλό η διατροφή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περαστικά να είναι και θα είναι αλλά να προσέχεις ειδικά τον πρώτο καιρό. Την έχω πάθει και εγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περαστικά και σιδερένιος. Να κάνεις υπομονή σε 7 μέρες αρχίζεις εκπομπή και θα ξεχνιέσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. .......

    Περαστικά και σύντομα να αναρρώσεις!
    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παίδες, σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails