24 Σεπτεμβρίου 2013

ημερολόγιο βαρετής ανάρρωσης




Αναρρώνω, είπε ο γιατρός να μην κουράζομαι, να μη στρεσσάρομαι, να κόψω καφέδες κι αλκοόλ, να μην καπνίζω, να ακολουθήσω περιορισμένο διαιτολόγιο ατμού. Με εξαίρεση κάνα δυο τσιγάρα τη μέρα τα υπόλοιπα τα έχω καταφέρει. Η γαστρορραγία φαίνεται να έχει περάσει, περιμένουμε τα αποτελέσματα της βιοψίας για το έλκος.

Περίεργο, αλλά τρώω όλες τις ώρες της ημέρας – μικρά και περισσότερα γεύματα συμβούλεψε ο ντοκ - συνέχεια κάτι μασουλάω.  Όσες τροφές αναγράφονται ως επιτρεπόμενες στη λίστα παρελαύνουν άπαξ και δις και τρις από το καθημερινό μου μενού. Αφού τις πεχαμετρήσω πρώτα – τι χημικός είμαι; - για να επιβεβαιώσω τη χαμηλή οξύτητά τους αλλά και για να περάσει λίγο η ώρα.

Εντυπωσιακό: συνειδητοποίησα προχθές πως ίσως να μαι αλλεργικός στα χαρούμενα συναισθήματα. Το στομάχι μου τα 'παιξε ελάχιστο μόνο αφότου έφτιαξε η για κάμποσο καιρό χαλασμένη μου διάθεση.

Χωρίς καφέ, 6 μέρες τώρα, μου είναι δύσκολο να κοιμηθώ, όχι να ξυπνήσω όπως αναμενόταν. Σηκώνομαι κάποιες μέρες στις 3 μιση κάποιες στις 5 το πρωί, και πολεμώντας την απραξία τακτοποιώ  την εργαλειοθήκη, καθαρίζω τις κάσες και τις κορνίζες στα πορτοπαράθυρα, βόλευω ξανά τη στοίβα με τους διπλούς δίσκους, σήμερα έβαλα μπουγάδα στο χέρι. 

Αύριο θα βάλω τα δυνατά μου να ξυπνήσω πιο αργά, να ‘μαι φρέσκος για το απογευματινό μου ραντεβού: Στις 6 μμ, στο Σύνταγμα, στο  Αντιφασιστικό συλλαλητήριο

10 σχόλια:

  1. Κοντά σε όσα λέει ο γιατρός, να αποφύγεις να δεις το 15ο επεισόδιο του ΒΒ μέχρι να αναρρώσεις πλήρως. Πολλή κατάθλα!...

    Πολύ ωραίο το καρέ που ανέβασες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. spoiler alert , χαχαχα.

      Καλημέρα Αμπζ. Ξεκίνησα να τα βλέπω κι εγώ τα επεισόδια, είμαι στο 11, οπότε ΜΗ με πρϊδεάζεις για τίποτα.

      Gary Larson θεός.

      Διαγραφή
  2. Εντάξει ένα δυο τσιγάρα την ημέρα δεν θα σου κάνουν κακό φαντάζομαι.. όσο για τον καφέ είναι συνήθεια.. για ντεκαφεινέ σου είπαν τίποτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελπίζω ο καφές και το αλκοόλ να μην κόπηκαν για πάντα. Πάντως αύριο με το μαλακό στο Σύνταγμα, είπαμε όχι κούραση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι για πάντα αλλά θα αργήσω αρκετά απ' ότι φαίνεται φίλε mahler. Στο συλλαλητήριο φαντάζομαι θα έμαθες - αν δεν ήσουν κάτω - τι έγινε. Επιφυλάσσομαι να γράψω μια δυο αράδες αλλά τώρα είμαι εξαντλημένος.

      Διαγραφή
    2. Σαν τι να έγινε; Στο Σύνταγμα 3 και ο κούκος ήμασταν.

      Διαγραφή
    3. Αρκετός κόσμος που έμεινε Σύνταγμα είδε τα πράγματα ψόφια. Αλλά δεν ήταν έτσι . Η διαδήλωση είχε πάρα πολλές δεκάδες χιλιάδες άτομα με πορεία προς τα γραφεία της Χ.Α. στη Μεσογείων.
      ΄΄Ολα πήγαιναν καλά για χιλιόμετρα μέχρι να αρχίσουν οι γνωστές προβοκάτσιες - γιατί δε μπορεί να είναι τίποτα άλλο - από τα λίγα μαλακισμένα. Μετά ανέλαβαν δράση τα ένστολα και σπάσανε την πορεία στα τρία.

      Διαγραφή
    4. A, πήγατε στα γραφεία της Μεσογείων; Νόμιζα πως θα μέναμε Σύνταγμα. Είδα που άδειασε γρήγορα και την έκανα.

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails