23 Σεπτεμβρίου 2013

indieground 2013-14


Έγραφα πέρυσι τέτοιο καιρό πως: 

"Τον indieground online radio τον ξεκίνησε το 2009 μια παρέα 3-4 ατόμων με ελάχιστα χρήματα, λίγα μέσα, πολύ όρεξη (το ξέρω ακούγεται λίγο ξανθοπουλικό αλλά έτσι έγιναν τα πράγματα) και άπειρες μουσικές γνώσεις, σε ένα υπογειάκι στις παρυφές των Εξαρχείων. Τα 4 πρωτοπαλλήκαρα του σταθμού μάζεψαν γύρω τους ένα μικρό στρατό μουσικόφιλων που μετά από κάμποσες ανακατατάξεις και ανασχηματισμούς σχημάτισαν το περίφημο κατ’ εμέ ρόστερ του σταθμού.

Πέρσι το φθινόπωρο (πρόπερσι δηλαδή), ο σταθμός άφησε το υπόγειο στούντιο της Ναυαρίνου - αφήνοντας μόνους τους δεκάδες ματατζήδες που φύλαγαν σκοπιά έξω από το παράθυρό του -, κι έψαξε για καλύτερη φωλιά. Την οποία και βρήκε κέντρο-καράκεντρο που λένε στην τσιμεντένια καρδιά της πόλης όπου και μετακόμισε. Κάπου εκεί ήταν που "μπλέχτηκα" κι εγώ"

Κάποιο ιδιαίτερo update στην παραπάνω "ιστορική" αναδρομή (πέρα από το ότι ο εθισμός μου στην ευχαρίστηση που μου δίνει ο σταθμός έχει γιγαντωθεί) δε χρειάζεται να κάνω. Μένει μόνο να ενημερώσω πως σήμερα (23/9)  ξεκινάει για πέμπτη χρονιά, να εκπέμπει το νέο του ανανεωμένο πρόγραμμα.
Όποιος θέλει μπορεί να ακούσει ή να ρίξει μια ματιά πατώντας εδώ:


Και φυσικά την Παρασκευή που μας έρχεται ξεκινάω και εγώ την υπεραγαπημένη μου εκπομπή στις 10:00 το πρωί. Αλλά γι αυτό θα σας ξαναπρήξω.

2 σχόλια:

Related Posts with Thumbnails