8 Μαΐου 2014

στην πόλη


Διαδρομές στην πόλη, πότε βιασύνη για δουλειές, πότε οι γνωστές και θεωρητικά "άσκοπες" βόλτες μου. Άλλοτε με τα πόδια, άλλοτε με πάσης φύσεως μεταφορικό. Καταγράφω εικόνες στο φακό της φωτογραφικής μου, συναισθήματα στο στομάχι μου, ανθρώπινες ή σχεδόν ανθρώπινες συμπεριφορές των γύρω μου στο θυμητικό μου ή στο μαγνητοφωνάκι του κινητού μου. Καταγράφω τις μουσικές που ακούω και με εντυπωσιάζουν, κι εκείνες που αναδύονται ανάλογα με την περίσταση στο μυαλό μου. 

Σε στενά και λεωφόρους, σε κήπους, σε σπίτια και αυτοκίνητα, σε ταβέρνες, σε μπαρ και καφενεία, σε στάσεις, σταθμούς, σε καταστήματα και παζάρια. 

Λαθραναγνώστης και λαθρακουστής. Σιωπηλός τις περισσότερες φορές, σα να σερφάρω στο δίκτυο καθισμένος στην πολυθρόνα μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή μου.

Κάποιες από τις καταγραφές θα γίνουν ίσως αναρτήσεις, τις δε μουσικές τις κάνω εκπομπή. “In The City” λοιπόν, (s03e31), αυτήν την

Παρασκευή, 9 Μαΐου, στις 10:00 το πρωί όπως πάντα. Όποιος/α επιθυμεί να μου κάνει ραδιοφωνική παρέα δεν έχει παρά να συμπλέξει τις δικτυακές του ίνες με εκείνες του indieground online radio, πατώντας εδώ:



2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα lemon .Aν κολαει βαλε μου αυριο το Mono in VCF's "Escape City Scrapers." Είναι από τα αγαπημενα μου . Εν αναμονή

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails