27 Μαΐου 2015

παραλίγο overdose


Παρ’ τους, σε εσένα θα πιάσουν τόπο καλύτερα απ΄ οπουδήποτε αλλού μου είπε ο Κ. κι εγώ συγκινημένος τον ευχαρίστησα κι απομακρύνθηκα φορτωμένος, προσπαθώντας να ισοφαρίσω την έλξη που ασκούσε η Γη στους 200 δίσκους που κρέμονταν μέσα στις σακούλες   τους από τα χέρια μου!

Πίσω στο σπίτι που να με πιάσει ο ύπνος. Σε έντονη υπερδιέγερση ανοίγω την πρώτη τσάντα, τραβάω έξω τον πρώτο δίσκο, το πικάπ ξεκινάει τις βόλτες του κι εγώ απολαμβάνω τους Mecano.



Όταν μετά από ώρα - κι ενώ η έξαψη παρέμενε στα κόκκινα - η εξάντληση μιας γεμάτης μέρας με έριξε νοκ άουτ κοιμήθηκα και ονειρεύτηκα πως άκουγα δίσκους. 

#

Μυρμήγκια μπαινοβγαίνουν από προχθές στο πληκτρολόγιό μου. Καθώς είμαι 100% νηφάλιος και τα ευγενήκατά τ' άλλα έντομα δεν είναι παραισθήσεις νομίζω πως ήρθε η ώρα να καθαρίσω το σπίτι.

4 σχόλια:

  1. lemon οι φίλοι και γνωστοί γι' αυτό είναι, πές να σε βοηθήσουμε στο κουβάλημα. πάντως για να έχει μεσα Mecano ο Κ.ήξερε να ψωνίζει.
    κακοφωνίξ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Κακοφωνίξ έχεις δίκιο 100% σε όλα όσα γράφεις.

    Κοιμάμαι και ξυπνάω με τους δίσκους στο μυαλό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με αφορμή τους Mecano: Εσένα που αρέσουνε τα trivia, δε θυμάμαι αν έχεις ποτέ ασχοληθεί με το θέμα "Μουσικοί που είναι σχεδόν άγνωστοι έξω (ακόμη και στη χώρα τους) αλλά έχουν ταγμένους οπαδούς στην Ελλάδα;".

    Mecano, Savage Republic, Wipers...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τα Big In Greece συγκροτήματα είχα σχοληθεί σε κάποιο παλιό ποστ αλλά είναι η αλήθεια πως δεν είχα εστιάσει σε Mecano και Republic ίναι η αλήθεια. Cave, Tindersticks, Puressence για να θυμηθώ μερικά απ οσα ειχα αναφερει (αντε και Scorpions) . Πάντως έδωσες ερέθισμα για μελλοντική ευρύτερη αναφορά.

      Την καλημέρα μου μου Χαζομπαμπά!

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails