21 Απριλίου 2014

λίγο μετά την ανάσταση



Ο επιτάφιος εξαφανισμένος και μεγάλες ομάδες ανθρώπων – μεταξύ των οποίων κι εμείς - να γυροφέρνουν άναρχα, από ‘δω και από ‘κει, προς αναζήτησή του, στους δρόμους της επαρχιακής (κωμο)πολης. Φυσάει και κάνει κρύο, η υγρασία από το λιμάνι ανυπόφορη κι ένας  τύπος με τα μισά μου χρόνια και ένα τεράστιο κοκόρι προτείνει να ρωτήσουμε το παρακείμενο όργανο που σαν άλλος εσταυρωμένος, με τα χέρια  σε έκταση, φωτίζεται από τους προβολείς δεκάδων ακινητοποιημένων πίσω του αυτοκινήτων.

Ο αστυνόμος με κατατοπίζει για την πορεία του επιτάφιου κι εγώ μεταδίσδω την πληροφορία (ο τύπος με το κοκόρι και ένας φίλος του, αυτός με ένα χτένισμα/κατασκευή σαν τούρτα στο κεφάλι, χρίζονται αυτοστιγμεί, ταγοί αυτόκλητοι της φλόγας του κεριού μου - κάθε τρεις και λίγο εμφανίζονται δίπλα μου και μου ανάβουν τη λαμπάδα), η ομάδα μας ενώνεται με εκείνη που περιμένει κάτω από μια στάση λεωφορείου, και όλοι μαζί χωρίς καμμία κατάνυξη, με την επίσημη πομπή. 

Μια από τις πρώτες εικόνες της φετινής μου Πασχαλινής ...απόδρασης. Στην οποία έλαβαν επίσης χώρα: ξεκούραση, καλοί οκτάωροι ύπνοι μετά από ξενύχτια, σχολαστική καθαριότητα εξοχικού σπιτιού (ανέλαβε η Σ, προς Θεού όχι εγώ), κάποιες μη αναμενόμενες αναποδιές, άραγμα στη σπιτική θαλπωρή, παρέλαση καλών φίλων ενίοτε με τα τέκνα αυτών, χαβαλές με τα ανήψια, βόλτα μέχρι την αγαπημένη μου παραλία στη λιακάδα, ανάγνωση βιβλίων και  κόμικς ακούγοντας τη βροχή,  ευχετήρια τηλεφωνήματα και μηνύματα προς και από φίλους και στενούς συγγενείς, νυχτερινές συζητήσεις συνοδεία αλκοόλ, ουκ ολίγα μαγειρέματα (η κρεατόσουπα που έχω μαγειρέψει για το βράδυ του Σαββάτου αν και δεν έχει πράσο, έχει την υφή πρασόρυζου χωρίς ίχνος νερού. Οι γαρίδες με τα κολοκυθάκια της προηγούμενης κατοχυρώνονται σαν επίσημο φαγητό του αυτοσχέδιου τσελεμεντέ μου,  το κατσικάκι με πατάτες και μέλι, θυμάρι κ μουστάρδα  υπέροχο) και άπειρο φαγητό. Όλα υπό τη συνοδεία μουσικής.

Έβγαλα και μια φωτογραφία - θαύμα - ακούσιας ζωγραφικής αγνώστου πτηνού στην καγκελόπορτα της αυλής του σπιτιού.


Μεταχρονολογημένες ευχές για Χρόνια μας Πολλά.

6 σχόλια:

  1. θα πέρασες καλά, καθόλου βαρετά, μπράβο!
    Του χρόνου όλα καλύτερα!
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ξενικέ. Ευχαριστώ. Κρατάω το "Του χρόνου όλα καλύτερα!" και στο επιστρέφω με όλη μου την καρδιά.

      Διαγραφή
  2. Xαίρομαι που πέρασες όμορφα!
    Καλημέρα :)))
    H φωτό μου άρεσε καθότι minimal και περίεργη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ενδιαφέρον με το "θαύμα! θαύμα!" της φωτογραφίας είναι πως δεν ήταν trick of the light. Κανονική εικονογράφηση έκανε το πετούμενο. Μάλλον κίσσα ήταν! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  3. Χρονια πολλα lemon .Χαιρομαι που περασεs καλα.Καπωs ετσι και εγω.Τιs καλυτερεs ευχεs & σε ολη τη παρεα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και Χρόνια Πολλά αγαπητέ salaok. Ευχαριστώ για τις ευχές. Ανταποδίδω με τη σειρά μου τις θερμότερες.

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails