19 Φεβρουαρίου 2015

άνθρωποι εντός μου χορεύουν rock 'n' roll



Βινυλιακή ενδοσκόπηση και back to the basics. Απλά πράγματα, γνωστά εξ απαλών ονύχων. Τουλάχιστον από εκείνη τη στιγμή που πιτσιρικάς αποδέχθηκες το ‘Η μουσική θα μας σώσει όλους’ και δε βρέθηκε τίποτα που να σου αλλάξει τη γνώμη μερικές εκατοντάδες χιλιάδες τραγούδια αργότερα. 

Με το θερμοστάτη στην κατάψυξη και επειδή ο άνθρωπος δεν αργεί (δυστυχώς) να συνηθίσει σε κάθε λογής θερμοκρασίες, η ροή  δίσκων και νέων ακουσμάτων συνεχίζει να θερμαίνει τα του οίκου μου. Έμψυχα και άψυχα.

Κι έτσι είναι ουκ ολίγα τα τραγούδια -  παλιομοδίτικα στο ρυθμό ενός ιδιότυπου και up-tempo ρον εν ρολ -, που περιμένουν τη σειρά τους να ξεχυθούν από να τραγουδήσουν την καθημερινότητά μου μέσα από κασέτες, 45αρια, cd και σκληρούς δίσκους. Τουλάχιστον μέχρι να φτάσουν μέσα από χιλιόμετρα οπτικών ινών στα κάθε λογής ηχεία όλων εκείνων που θα ενδιαφερθούν να συντονιστούν στη συχνότητα του indieground. και να μου κρατήσουν παρέα.

Ένα καινούριο επεισόδιο αυτήν την 

Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου, στις 10:00 το πρωί όπως πάντα

Όποιος/α επιθυμεί να με συντροφεύσει δικτυακά και ραδιοφωνικά από το σπίτι, τη δουλειά ή απ' όπου αλλού δεν έχει παρά να πατήσει τον παρακάτω σύνδεσμο:


Καλημέρα από όλους μας.

υγ. Τα δικαιώματα της αφίσας αυτής της εκπομπής (μαζί και το πρωτότυπο αρχείο της σε μεγάλη ανάλυση) πωλήθηκαν χαρίστηκαν στο φίλο Δ που μου τα ζήτησε. Αυτός θέλει να την κάνει πόστερ κι εγώ πανηγυρίζω ένα από τα καλύτερα feedback που έχω πάρει από την ώρα που τα μολύβια μου κι εγώ εισήλθαμε στην εποχή Β της επίσημης συνεργασίας μας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails