20 Μαΐου 2012

συνέβη στη Βικτώρια




Είπα να βρω το χέρι μου ξανά στο editing,  είχα μήνες να φτιάξω κάνα βιντεάκι. Έτσι με κάποιο υλικό «αρχείου»  (μου), έστησα ίσως λίγο πρόχειρα μα ικανοποιητικά τελικά, το "Συνέβη στη Βικτώρια".
Χρησιμοποίησα για soundtrack ένα πρελούδιο του J.S. Bach παιγμένο στο πιάνο από τη Γεωργία Νήρου.  Όσοι ακούτε indieground τις Παρασκευές το πρωί, θα την έχετε ίσως συνδυάσει σωστά το όνομά της με την παρουσίαση της εκπομπής που ακολουθεί τον "λεμονοστίφτη",

του οποίου το τελευταίο αστικής θεματολογίας δίωρο μπορεί να βρεθεί ΕΔΩ.



4 σχόλια:

  1. Καλησπέρα!!
    Ωραίο το έφτιαξες, λίγο γρήγορο μόνο και κόντεψα να ζαλιστώ.. :)
    Ωραία η προχτεσινή εκπομπή! Δεν την τελείωσα όλη ακόμη όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ηφ, και καλή εβδομάδα. Το βιντεάκι το ξεκίνησα απλά σαν άσκηση με "παραπεταμένο" αχρησιμοποίητο υλικό, αλλά τελικά του έδωσα μια ευκαιρία.

      Διαγραφή
  2. Εξαιρετικό!

    (το έχω παραχ..-γκουχ- παρακάνει με τα σχόλια, αλλά δεν μπορούσα να μην αφήσω το συγκεκριμένο, για να σου δείξω πόσο μου άρεσε.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε, μιας και για να σου πω την αλήθεια δεν το πολυεμπιστευόμουν από μόνος μου. Συνεπώς το όποιο θετικό feedback, με ξαναφέρνει κοντύτερα στην άλλοτε αγαπημένη ασχολία του video editing.


      Αντιθέτως θα έλεγα ως προς το "το έχω παρακάνει με τα σχόλια" και το ξέρεις πως το εννοώ.

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails