19 Μαΐου 2013

Swans: η νύχτα των κύκνων


Swans, live in Athens 2013
Τη νύχτα των κύκνων, ηχητικά τείχη ορμούν κατά πάνω μου - το 'χαν πει οι προφήτες - και νιώθω σαν κρατούμενος στο Γκουαντάναμο, που του διακορεύουν τα αυτιά. Μόνο που εγώ το φχαριστιέμαι το βάσανο. Μένω ατάραχος, με ένα αίσθημα δικαιωμένου υπερήρωα να με πνίγει καθώς μουρλά παραμορφωμένες συχνότητες καβαλάνε χιλιάδες χιλιάδων ντεσιμπέλ και χρησιμοποιούν τα τύμπανα μου σαν το επί σκηνής Πομπήιο γκονγκ ενώ ηχητικά κύματα που κόβουν μαχαίρι την πηχτή σκοτεινιά δονούν αρχικά το παντελόνι μου, έπειτα κάνουν το ιδρωμένο γκρι – κόντρα στο dress code – t-shirt μου να πάλλεται λίγο πριν κάθε μέλος του σώματος που δεν ελέγχεται από το ΚΝΣ παραδοθεί σε εξαναγκασμένη ακούσια ταλάντωση. Ελάχιστα πριν κλείσω τα μάτια και προσδεθώ ολοκληρωτικά στον ήχο των Swans (αναπολώντας για λίγο το δεύτερο τους άλμπουμ σε βινύλιο που είχα και δυστυχώς "ξεφορτώθηκα" προ εικοσαετίας) πρόλαβα και είδα ανθρώπους να να βάζουν ωτοασπίδες, κάποιους άλλους να πιέζουν τα αυτιά τους μορφάζοντας – από ηδονή (;) – και κάμποσους λαχανάνθρωπους που με περιστοίχιζαν να εκτελούν τελετουργική α-κινησιολογία άγνωστης μέχρι πριν από λίγο σε μένα αίρεσης. Έφυγα από το Fuzz καθαρός, πανήρεμος, εξορκισμένος, και περπάτησα κάποια χιλιόμετρα στην Πειραιώς, ξημερώματα πλέον Σαββάτου. (9 στα 10 αστεράκια αν και δεν είμαι γνώστης της μουσικής του Michael Gira και της παρέας του).



8 σχόλια:

  1. ζήλεψα. πόσο θα ήθελα να ζήσω τέτοιον εξαγνισμό!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Αμπζ, αν δεν απατώμαι έπαιξαν και Θεσσαλονίκη οπότε θα μπορούσες να σβήσεις την (ορθώς δημιουργημένη) ζήλεια *)

      Κι είμαι σίγουρος πως θα τους ευχαριστόσουν παραπάνω από μένα

      Διαγραφή
    2. Σωστά, λίγες μέρες πριν την εμφάνισή τους στην Αθήνα. Και αν ήμουν σε καλύτερη ψυχοσωματική κατάσταση, ίσως σκεφτόμουν σοβαρά να πάω έστω και μόνη. Καθότι παρέα για τους Swans, ακόμα και αν της πλήρωνα το εισιτήριο, δε θα έβρισκα.
      Τέσπα, ζήτω οι Swans!

      Διαγραφή
    3. Παρέα δε βρήκα ούτε εγώ να με συνοδεύσει (βρήκα γνωστούς εκεί όμως) αλλά δε χρειαζότανε γιατί κανείς δε μίλαγε εν ωρα συναυλίας - ή δε μπορούσε να μιλήσει through the droning. Όσο για τη διάθεση καλό θα σου έκανε - όπως έκανε και σε μένα άλλωστε.

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Φίλε Ηφ, κατά τη γνώμη μου, ναι. Δύσκολη μεν αλλά μουσική. Όπως κάθε είδος αναπαραγόμενου ήχου που μου προκαλεί συναίσθημα. πχ ο ήχος του πλυντηρίου όπως τον θυμάμαι στο πατρικό τα βράδια που κοιμόμουν.

      Διαγραφή
  3. Δεν θα τολμούσα να ισχυριστώ ότι κατάλαβα το κείμενό σου.
    Γέρασα και δεν το κατάλαβα;
    Ξενούδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ξενούδη, το πιθανότερο είναι να φταίνε οι γραμμές που έγραψα. Μην ανησυχείς λοιπόν.

      ps. επαναπαντώ γιατί έγραψα λάθος το όνομά σου. Να με συμπαθάς.

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails