29 Μαΐου 2013

το επόμενο ιστολόγιο


Το επόμενο ιστολόγιο (και δεν εννοώ το επόμενο μπλογκ που θα ανοίξω) είναι ένα ψηφιακό πλήκτρο/σύνδεσμος που εμφανίζεται στην πάνω αριστερή μεριά της οθόνης όταν διαβάζεις κάποιο μπλογκ στην πλατφόρμα του blogger.

Το πρόσεξα από τις πρώτες κιόλας στιγμές ύπαρξης του λεμονοστίφτη αλλά δεν ..."αξιώθηκα"  να γράψω δυο κουβέντες αφού το επόμενο ιστολόγιο του δικού μου είναι το μάλλον αδιάφορης σε μένα θεματολογίας: «Olympos Box – Όλυμπος» με τον υπότιτλο: 

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς!   

που περιέχει: σταχυολογήματα Πυροσβεστών Πενταετούς Υποχρέωσης, Συμβασιούχων Υπαλλήλων Πυρόσβεσης και Διάσωσης, Μονίμων Πυροσβεστών.
 
Αυτό όμως που ευχαριστήθηκα είναι ένα σουπερ …interactive παιχνιδάκι, από εκείνα τα προϊστορικά που μου αρέσουν, τα ελάχιστα που είμαι ικανός να παίξω (έφτασα στην 8η πίστα) που υπάρχει κάτω κάτω στη σελίδα του Olympos Box, και το οποίο λέγεται:


υγ. για έτερους ιστολόγους: ποιο είναι το δικό σου Επόμενο Ιστολόγιο;


14 σχόλια:

  1. Κάθε φορά είναι και διαφορετικό το επόμενο ιστολόγιο! Ωραίο το παιχνιδάκι έφτασα στο επίπεδο 9 μετά έπρεπε να φύγω και το έκαψα.. :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα! Γράφαμε ταυτόχρονα, πλέον μέχρι να αφήσω το κόμμεντ κόλλησε ίσα με πέντε φορές ο μοζίλα.
      Τελικά, είναι το ίδιο. Το δοκίμασα και στου Λεμ και στο δικό μου και βγαίνουν πάντα τα ίδια.

      9ο επίπεδο;!

      Διαγραφή
    2. Που λες Πυραγέ Καλό Παιδί (9η πίστα!!!) εμένα πάντα το ίδιο "επόμενο" μου βγαίνει από καταβολής μπλογκ. Έχει δίκιο η Αμπζ.

      Διαγραφή
    3. Λοιπόν το ξαναδοκιμάζω:
      Την πρώτη φορά βγαίνει αυτο:
      http://pareablog.blogspot.gr/?expref=next-blog
      Τη δεύτερη αυτό:
      http://themos.blogspot.gr/?expref=next-blog
      Την τρίτη άλλο...
      Τι να πω έχω ειδική μεταχείριση από το βλόγγερ...
      Το παιχνιδάκι εύκολο και αγχολυτικό..ξαναδοκιμάστε το!
      Σόρρυ για το κόλλημα αμπζ! :Ρ

      Διαγραφή
    4. 12η πίστα έφτασα με μια σημερινή δοκιμή αλλά το παρατάω γιατί καραδοκεί ο κίνδυνος "καψίματος"!!

      Διαγραφή
    5. Άμεση προαγωγή!!! Το καλό παιδί Αρχιπύραρχος. Τα σέβη μου!

      Μέχρι και ο μπλογκερ σε ξεχωρίζει πλέον από τους κοινούς θνητούς.

      Διαγραφή
  2. Είχα τη λανθασμένη εντύπωση ότι το επόμενο ιστολόγιο είναι κάθε φορά διαφορετικό ιστολόγιο.
    Λοιπόν, το επόμενο μπλογκ τού δικού μου είναι αυτό http://star-traffic.blogspot.gr/?expref=next-blog
    με τον εξής ψαρωτικό τίτλο στην κεφαλίδα: Astrology= Ethos Synergy Analysis Epistemology.

    Ωραίο το παιχνίδι! Τα 'χασα τα κτήρια στο τρίτο επίπεδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υποπυραγέ Αμπζ, το "επόμενό" σου είναι ...μαγεία! Διαβάζω τώρα από 'κει την ανάρτηση "Αρης-Ουρανός: η πτήση, πριν τη πτώση!" και ενημερώνομαι.

      Τρίτο επίπεδο? Give it one more try

      *)

      Διαγραφή
    2. Για να νιώσεις λίγο περήφανος για εμένα: πέρασα και το ένατο επίπεδο με άνεση. Στο δέκατο όμως έγινε Γης Μαδιάμ!
      Δεν είχα ιδέα ότι επανασυνδέθηκαν οι Dream Syndicate, πολύ περισσότερο ότι έρχονται. Τι έρχονται δηλ. ήρθαν. Στη Θεσσαλονίκη παίζουν σήμερα.
      Σου εύχομαι από τώρα να περάσεις όμορφα!

      Διαγραφή
    3. Αρχιπύραρχe Αμπζ, είμαι περήφανος για σένα!!!

      Διαγραφή
  3. Λοιπόν εμένα βγαίνουν δύο πιο συχνά με τελευταίο αυτό με τον τίτλο "Through the eyes of The Underdog" και υπότιτλο My life my crew my hardcore, απ' ότι είδα ελληνικό μπλογκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. fool, nομίζω ότι έχεις μακράν το καλύτερο "επόμενο ιστολόγιο". Κι αυτοί με τη σειρά τους το καλύτερο προηγούμενο.

      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails