24 Αυγούστου 2011

x anima ls

22.o8.11 a
22.o8.11 b
19.o8.11
24.o8.11
20.o8.11
23.o8.11
 

8 σχόλια:

  1. Δεν κατάλαβα, τ'ομολογώ!
    Έχει να κάνει με την αποσύνθεση;
    Το λέω λόγω ταγκ και μόνο.
    Αλλά με μελαγχόλησες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ AnD: Είναι φωτογραφίες νεκρών ζώων που συναντώ καθημερινά, κ πλέον έχουν γίνει ένα με την άσφαλτο. Τις "πείραξα" από λίγο ώς πολύ αν και η αρχική μου πρόθεση ήταν να βάλω τις ωμές-πρωτότυπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα μ' αρέσει ο τίτλος, λεμ.
    Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ silentcrossing : είναι που κάθε μέρα η "συλλογή" αυξάνεται. :(

    @ Chocorello: Θενκς choco, εμένα μου αρέσει η πρώτη φωτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν και μακάβριο κάπως το θέμα, οι φωτογραφίες μου άρεσαν πολύ. Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η φωτογραφία "22.o8.11 a" με συγκίνησε. Όμως απορώ πως σου ήρθε να φωτογραφίζεις νεκρά ζώα. Μήπως έχεις δει πολύ Greenaway ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ M : Όλα μέσα στη ζωή είναι. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια.

    @ Ανώνυμος: Να 'σαι καλά φίλε. Έχω χρόνια να δω Greenaway αλλά ίσως ότι έχω δει παλαιότερα λειτουργεί πλέον υπογείως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails