31 Αυγούστου 2011

καλό χειμώνα και δε θέλω αντιρρήσεις

print screen από το "Last days of August"
Λίγες ώρες πριν από το επίσημο τέλος του καλοκαιριού, και προσπερνώντας τη "μεταμοντέρνα" απέχθεια στο "Καλό Χειμώνα" που είθιστε να ακούγεται τέτοιες μέρες, εύχομαι Καλό Χειμώνα (και καλό φθινόπωρο εννοείται) σε όλους με βροχές, με κρύα και με χιόνια. 



υγ. το ξέρω πως έχω αναρτήσει ξανά το “Last days of August” (για την ακρίβεια ακριβώς πριν από ένα χρόνο), μα - με ένα μοναδικό τρόπο - εξακολουθεί να με συγκινεί, παρότι δικό μου. Όποιος έχει τα κουράγια ας το δει ολόκληρο και σε μεγάλη οθόνη. Αν πάλι υπάρχουν πληροφορίες για το soundtrack παρακαλώ ας με βοηθήσει, καθώς το μουσικό θέμα βρέθηκε στο αρχείο μου χωρίς καμία - μα καμία πληροφορία.

17 σχόλια:

  1. τρελαίνομαι για τις ευχές με χιόνια και κρύα και βροχές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ mahler76 : Επιτέλους κι ένας στο δίκτυο που σέβεται τον ΧΕΙΜΩΝΑ (ο τόνος στο ωμέγα).
    Καλές νέες αρχές φίλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μα υπάρχει καλύτερο πράγμα από τον Χειμώνα? ελπίζω τουλάχιστον να δούμε φέτος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ mahler76 : Τώρα σε έβαλα στην καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ' ευχαριστώωωωωωω!!!! Μέρες τώρα προσπαθώ να πείσω φίλους (και εχθρούς) πως κάθε εποχή έχει τα καλά της :-)
    Λατρεύω το καλοκαίρι μα πάντα καλωσορίζω τη δροσιά του φθινοπώρου και τις βροχές που ποτίζουν τα φυτάκια μου (μια που εγώ σπανίως τα θυμάμαι)...

    Καλό φθινόπωρο λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Μ: Ναι ρε γαμώτο, τι 'ναι αυτό που τους έχει πιάσει όλους φέτος; Δεν είναι μόνο η υποκειμενική προτίμηση στους κρύους καιρούς και τα σύννεφα.

    Όπου και να σταθώ όλοι αρνούνται την πραγματικότητα και θέλουν να ζούν σε ένα ατέλειωτο καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι γιατί κανείς δεν ευχαριστήθηκε τις διακοπές.
    Και γιατί φέτος δεν έχει ούτε σκι, ούτε διακοπές στο βουνό...
    Ωραίο το βίντεο. Κοίτα που μας βαριε΄ται και μας διώχνει μέχρι κι η θάλασσα!
    Ο μουσάτος είσαι συ,ε; Ομορφόπαιδο φαίνεσαι από κάτω.
    χιχιχι
    Καλημέρα σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. kalo xeimwna kai se sena lemon, wraio to video, arpaxes kai to koplimento apo thn AnD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αμήν (και γρήγορα)!

    (μάλλον πρόκειται περί απέχθειας για τα κλισέ γενικότερα. αλλά η μάχη κατά των κλισέ είναι σαν εκείνη κατά της σκόνης, απάλευτη, ανίκητη!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ AnD: έχεις δίκιο, μας διώχνει και η θάλασσα. Ας συγκεντρωθούμε λοιπόν να ευχαριστηθούμε τους όμορφους χειμώνες μας.

    Ναι, το μουσάτο ομορφόπααιδο είμαι, αλλά με 1.73 μάλλον αφ υψηλού με παρατηρούν οι περισσότεροι. χαχα 8)~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ Ανώνυμος : Ευχαριστώ. Και βέβαια να 'ναι καλά η AnD που μ'ανεβάζει λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ absentminded: Ένα έχω να πω σε όσους απεχθάνονται τα κλισέ: Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του τώρα...

    Άντε να χαρούμε κι εμείς οι χειμερινοί τύποι λιγάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα!!!
    Καλό Φθινόπωρο!!!!
    Άσε ακόμη το Χειμώνα!!!! Πως θα βάλουμε πετρέλαιο μου λες;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό φθινόπωρο και καλά πρωτοβρόχια!
    Γεια σου λεμονοστύφτη με τα ωραία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ Hfaistiwnas: Αντεύχομαι από καρδιάς για καλές (καλύτερες) εποχές.

    Έχω βγάλει ήδη τα πουλόβερ μου από τη ναφθαλίνη!!! (λέμε τώρα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ silentcrossing : Με το καλό να έρθουν. Με τόσες ευχές για καλό χειμώνα που 'εκβίασα", φοβάμαι τελικά μη βρέχει μόνο πάνω απ το κεφάλι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Βρε εσείς είστε στην Αθήνα, τι ανάγκη έχετε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails