1 Φεβρουαρίου 2012

what's up, Chap?

The Chap

 Ξεκινάω από τα βασικά:
1. Οι Chap κυκλοφορούν την επόμενη εβδομάδα καινούριο πολύ καλό άλμπουμ, το “We are nobody”. Επιστρέφουν με ένα δίσκο γεμάτο  straight pop – και όχι μόνο για τα δικά τους δεδομένα - τραγούδια, δυο χρόνια μετά το “Well done Europe” του 2010. Είχαν εντωμεταξύ κυκλοφορήσει πέρυσι και τη συλλογή με τον – και σε αντιδιαστολή με τον φετινό - “επηρμένο” τίτλο “We are the best”.  

Το διαφορετικό με όσα έχουν κάνει μέχρι σήμερα οι Chap είναι πως όλα τα τραγούδια του W.A.N. στερούνται της παραδοσιακής ειρωνείας που χαρακτηρίζει τη μπάντα ή τουλάχιστον αυτή τη φορά είναι κρυμμένη πολύ πολύ βαθύτερα.

Από τα 11 κομμάτια προσωπικά θα προτιμούσα το "Rhythm King" για πρώτο single. 

The Chap - We Are Nobody

2. Τους Chap τους γνωρίζω προσωπικά. Κάποιοι από τα παιδιά μάλιστα είναι πολύ καλοί μου φίλοι. Παρ' όλα αυτά θέλω να πιστεύω πως η ανάρτηση αυτή βρίθει αντικειμενικότητας.
Στην εκπομπή της Παρασκευής θα έχω μαζί μου το νέο άλμπουμ των Chap και ελπίζω να κοινωνήσω σε όποιον ακούσει το αληθές των παραπάνω γραμμών. Μέχρι τότε, ορίστε το καινούριο τους lofi χειροποίητο video:

8 σχόλια:

  1. δηλαδή αυτοί είναι Έλληνες ή εσύ είσαι πολύ international????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στις τάξεις των Chap, υπάρχει και ένας έλληνας ο οποίος τυγχάνει φίλος μου.

      υγ. σου είχα γράψει ένα τεράστιο σχόλιο αλλά σκέφτηκα πως μάλλον θα βαριόσουν, οπότε έμεινε μόνο η πρώτη γραμμή.

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. τουλάχιστον για τους Chap, διατείθεμαι να παραδώσω όσα σεμινάρια χρειαστούν.

      Διαγραφή
  3. @ ιμερος
    ε τι να κάνω εγώ τώρα τα μαθαίνω αυτά χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @mahler... ok gia tous chap to katalavainw , alla se allo blog poy afises sxolio gia tin pj harvey , aparadekto :P . filakia !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε καλά σαν όνομα την ξέρω τραγούδια της δεν έχω ακούσει ιδιαίτερα χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails