28 Ιουνίου 2013

τα μπάνια του λαού





- Καλησπέρα σας!

- Καλησπέρα κύριε τι θέλετε; είπε τρομαγμένη από τα μούσια μου που έχουν παραφουντώσει και όχι την κορμοστασιά μου, είμαι σίγουρος.

- Να, μόλις βεβαιώθηκα πως το αυτοκίνητο που μόλις πέρασε δίπλα από την ψάθα μας είναι δικό σας και προσπαθώντας να είμαι ευγενικός θα ήθελα να χαρακτηρίσω την επιλογή σας να το παρκάρετε εδώ τουλάχιστον ατυχή. (δεν κάνω πλάκα, έτσι ακριβώς τα είπα).

- Γιατί κύριε σας ενοχλεί;

- Και βέβαια με ενοχλεί της είπα και της αρίθμησα  έναν έναν όλους τους λόγους τους πασιφανείς (αισθητικούς, περιβαλλοντικούς, σεβασμού στον συμπολίτη )

- Έχετε δίκιο μου είπε, και εγώ της ίδιας άποψης με εσάς είμαι. Να μην κατεβαίνουν αμάξια στην παραλία.

- Ναι αλλά εσείς το κατεβάσατε...

- Επρεπε να μου το πείτε να το πάω πιο πίσω!

- Μα εκτός του ότι σας το λέω τώρα το θέμα είναι να σέβεστε από μόνη σας τον διπλανό, να μη χρειάζεται να σας το λένε…

- Έχετε δικιο, έχετε απόλυτο δίκιο, γι αυτό κι εγώ φέρνω τις καρέκλες εδώ μπροστά μπροστά στην παραλία, να μη μπορεί να μπει κανείς μπροστά μου να μου χαλάει κανείς την επαφή με τη φύση!!!
 
Αποστομωμένος και κόκκινος απομακρύνθηκα και περίμενα να δω αν θα μετακινούσε το αμάξι της. Δεν το έκανε. Γι αυτό κι εγώ αναρτώ τις φωτό εδώ, για να μη με λέτε και παράξενο. Σχινιάς 2013.

Κάτι η θάλασσα, κάτι ένα παιχνίδι με ξυλάκια, ευχές και κλειστά μάτια που μ'έμαθε η μικρή Σ. στην παραλία κάτι το ταβερνάκι έπειτα στην άκρη του πουθενά έκαναν τη γκρίνια μου να εξατμιστεί. 

Κι έτσι φτάνουμε στο σήμερα, το "πάλι τρίωρο" επεισόδιο της εκπομπής, το κυριολεκτικά καυτό στούντιο του σταθμού, τις εκτός πλαισίου μουσικές επιλογές και όλους όσους τις άκουσαν (ελπίζω να το ευχαριστηθήκατε) καρατώντας μου παρέα είτε επικοινωνόντας είτε όχι. 

Το σημερινό  (το 88ο) επεισόδιο σε ...απευθείας β' προβολή υπάρχει εδώ για όσους/ες το έχασαν ακουσίως:




ενώ η απόκτησή του ως podcast σε εμ-πη-θρη επιτυγχάνεται με το πάτημα του ακόλουθου εικονιδίου. 
Το playlist της εκπομπής στο πρώτο δικό μου σχόλιο.


Εντωμεταξύ μιας και την επόμενη Παρασκευή (στην πιθανότατα προτελευταία εκπομπή της σαιζόν) συμπληρώνονται 3000 τραγούδια που έχουμε ακούσει παρέα, προσκαλώ/παρακαλώ όλους τους φίλους ακροατές  να "στήσουν" το επεισόδιο στέλνοντάς μου τις παραγγελιές και  τις επιλογές τους. 

 Καλή ακρόαση σε όσους ακούσουν και καλό Σαββατοκύριακο σε όλους.

 
 λεμονοστίφτις

13 σχόλια:


  1. Captain Miki - No Spiral!
    The Prisoners - Tonight
    Cake - I Will Survive
    Ben Watt - North Marine Drive
    The Auteurs - 1967
    Country Joe and the Fish - Waltzing In The Moonlight
    The Budos Band - Nature's Wrath
    Violent Femmes - Crazy
    Peder - Daylight
    Madrugada - Running Out of Time
    Norah Jones - She's 22
    The Hollies - Very Last Day
    Fleet Foxes - Mykonos
    Easther Phillips - Girl From Ipanema
    Pete Doherty - New Love Grows On Trees
    Destroy All Monsters - Bored
    Nick Cave & The Bad Seeds - Supernaturally
    Scorpions - Night Lights
    Gang Of Four - Anthrax
    The Chameleons - Here Today
    Gary Numan & Tubeway Army - Are 'friends' Electric
    The Stocholm Monsters - Fairy tales
    Tactics - Come to My Senses
    Pink Floyd - Arnold Layne
    Television Personalities - Reaching For The Stars
    The Beta Band - Dry The Rain
    Vanilla Fudge - You Keep Me Hangin' On (Single Version)
    Ty Segall & White Fence - Time
    The Baroques - Mary Jane
    The Times I Helped Patrick McGoohan Escape
    Das Beatles - Komm Gib Mir Deine Hand
    Minutemen - life as a rehearsal
    Libido Blume - Under Your Blinding Shadow
    The Feelies - Original Love
    Quickspace - Lob It
    The Steppes - Lazy Ol' Son
    Great Society - White Rabbit
    Mick Harvey - I Wish That I Were Stone
    Au Pairs - Kerb Crawler
    The Mekons - Where Were You
    The Damned - New Rose
    Clock DVA - Hours (Original Single Mix)
    Shriekback - Nemesis
    Dexy's Midnight Runners - Burn It Down
    Madness - In the Middle of the Night

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έριξα την επιλογή μου στο mail του μπλογκ και ελπίζω να ταιριάζει με το ύφος της εκπομπής. Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ JIC12 ευχαριστώ για τη συμμετοχή. Επίσης να σου πω πως δεν έχει σημασία αν ταιριάζει ή όχι, αφού το ζήτησε κάποιος - εσύ δλδ - με την ιδιότητα του ακροατή (και δεν εμπίπτει βέβαια στις 1-2 κατηγορίες τραγουδιών που απο επιλογή δεν ακούγονται στον "λεμονοστίφτη").

      Διαγραφή
  3. Απο σεβασμό δεν ήξερε η κυρία μόνο στα λόγια..
    Θα αρχίσω την εκπομπή! Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς όπως τα λες, απλά ξέχασες να βάλεις εισαγωγικά στο κυρία.

      ξέχασες επίσης - αν και θα χεις κι άλλες ευκαιρίες - να κάνεις παραγγελιά για το επεισόδιο των ακροατών της άλλης Παρασκευής.

      Διαγραφή
    2. χαχαχα Ωραία η εκπομπή αν και την άκουσα μισή..
      Βάλε Λάνα Ντελ Ρέι σταθερά..

      Διαγραφή
  4. χάλασαν οι αμμουδιές μας!
    Αυτοκίνητα, ρακέτες, ραδιόφωνο, πολυκοσμία...
    Βραχώδη λιμανάκια η λύση.
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαλάσαμε εμείς Ξενικέ, χαλάμε και το γύρω μας. Αισθάνθηκα τόσο μίζερα, όχι μόνο για το συμβάν και τη συμπεριφορά της αλλά γιατί πιέστηκα πολύ - σε αντίθεση με το πως λειτουργούσα παλιά - να ασχοληθώ μαζί της. Που για μένα σημαίνει παραμικρή έλλειψη ελπίδας. Οι ηλίθιοι είναι τόσο μα τόσο περισσότεροι...

      Διαγραφή
  5. Κάτι από Miles Davis? Ε? Γίνεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails