7 Νοεμβρίου 2013

η καθημερινότητα σε δεύτερο πλάνο



 Επιστροφή στους φυσιολογικούς ρυθμούς για το S03Ep06 επεισόδιο του λεμονοστίφτη με τον τίτλο "Overcome by happiness". Τρέχω. Τρέχω σ'ένα σωρό μη προσοδοφόρες δουλειές, για να μη σκουριάσω. Χαμαλίκια. Όπως πολλοί άλλοι. Κι έπειτα, όχι πάντα επιτυχημένa (εχθές καθάρισα το βρωμερό μου πληκτρολόγιο, έλαμψε, μόλις συνειδητοποίησα πως δε δουλεύει πλέον το space), home improvement. Καινούριοι δίσκοι, όχι απαραίτητα νέες κυκλοφορίες, αποκτήθηκαν, και - έχοντας προλάβει κάποιοι να ψηφιοποιηθούν ήδη - ανακατεύονται με τους παλιούς και μέσα σ’ ένα μουσικό αναβρασμό ανεβοκατεβαίνουν στα ράφια.  
 

Διανύω βλέπεις τη χειρότερη χείριστη εργασιακή μου χρονιά της τελευταίας εικοσαετίας. Και δεν ελπίζω σε σπουδαίες αλλαγές για φέτος. Άραγε τι θα γίνω όταν μεγαλώσω; Δίπλα τους, αρτιαφιχθέντα δια μέσου οπτικών ινών, νέα ακούσματα. Όλα αυτά στη συνέχεια ξεδιαλέγονται προσεκτικά και φτιάχνουν το soundtrack προσωπικών και όχι μόνο στιγμών της εβδομάδας που πέρασε.  Παρόλα αυτά ηθικόν ακμαιότατον (ακόμα). Εστιάζω σε όλα εκείνα που ανέκαθεν ευχαριστιόμουν και δεν κοστίζουν. Στα πράγματα και τους ανθρώπους που νιάζομαι και αγαπάω, στους φίλους μου, στη μουσική και τα βιβλία μου, τις φωτογραφίες και τις αναρτήσεις μου. Λίγο μόνο πριν βρουν το δρόμο τους προς το μικρόφωνο. Είμαι ήδη στο δρόμο, έχω να πληρώσω ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς.
  
Παρασκευή 8 Νοεμβρίου Οκτωβρίου στις 10:00 το πρωί όπως πάντα λοιπόν και όποιος/α επιθυμεί να συμ-παραστεί στο εορταστικό επεισόδιο που φέρει τον τίτλο "Overcome by happiness" - δεν έχει παρά να συμπλέξει τις δικτυακές του ίνες με εκείνες του indieground online radio,  για να ακούσουμε ΠΑΡΕΑ τα τραγούδια που έχω διαλέξει, πατώντας εδώ:




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails