4 Φεβρουαρίου 2014

σχεδία για το μέλλον


Θυμήθηκα, όχι χωρίς λόγο*, τη φίλη μου την Κ που μένει εδώ και χρόνια στο Λονδίνο. Η Κ είναι εικονογράφος. Έψαξα και βρήκα ένα πρωτότυπό της σχέδιο από τον καιρό που ήμασταν συγκάτοικοι. Οι "πρόσφυγες". Με είχε συγκινήσει τότε και μου το χάρισε. Καθόλα σημερινά επίκαιρο

Η Κ έχει σχεδιάσει και το ανθρωπάκι που χρησιμοποιώ σαν avatar στο μπλογκ, στο Fb και στα λοιπά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

 - Εδώ είσαι εσύ, μου είχε πει όπως μου έδειχνε το εξώφυλλο του επετειακού τεύχους (guest guide) της Athens Voice για τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Κι εγώ είχα αναγνωρίσει όχι μόνο εμένα να τρέχω με ένα βινύλιο παραμάσχαλα, αλλά και τους περισσότερους από τους πρωταγωνιστές του εξώφυλλου. Καλοκαίρι του 2004, περασμένα …μεγαλεία, κοντά 10 χρόνια πριν.



*Η Κ (η Katherina Manolessou δηλαδή) μόλις κυκλοφόρησε το νέο της βιβλίο, είναι παιδικό κι έχει τίτλο “Zoom Zoom Zoom” . Στο γνωστό σουρεαλιστικό της ύφος πάντα..






8 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Και βέβαια, κουβαλάει ένα (ακόμα) επιπλάκι για το σπίτι. Τραπέζι !!!

      Διαγραφή
    2. Καλό!
      Πάντως μπράβο στην Κατερίνα. Όπως και να έχει, να δεις το όνομα σου στο Amazon είναι κάτι!

      Διαγραφή
    3. Τουλάχιστον κατάλαβα καλά την ερώτηση για το αν είναι μέσα. Εννοούσες το εξώφυλλο της AV. Γιατί μέσα στη σχεδία δε θα χωρούσε με τα υπάρχοντά του! (ή δε θα χωρούσε κανένας άλλος)

      Μπράβο στην Κατερίνα. Αν δεν απατώμαι μάλιστα το "Zoom zoom zoom" έγινε και sold out στην πρώτη του έκδοση!

      Διαγραφή
  2. από τα λίγα που είδα, θαυμάσιοι συνδυασμοί χρωμάτων!
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails