27 Φεβρουαρίου 2014

το περιστέρι που καιροφυλακτούσε να περάσω από κάτω του



Ένα περιστέρι κάθεται σ' ένα υπόστεγο και παρατηρεί τις ζωές των άλλων καθώς καιροφυλακτεί να περάσω από κάτω του,  φορτωμένος παλιά και καινούρια βινύλια, cd, κασσέτες, 45αρια και σκληρούς δίσκους. 
Στο δρόμο για τη μετατροπή των μουσικών μου συνειρμών σε soundtrack της ένατης εβδομάδας του χρόνου. Με Specials, Moon Duo και Lou Reed κολλημένους στο πλατώ του πικάπ. “The Pigeon (and other stories from the streets)” λοιπόν, (s03e21), 

Αύριο 28 Φεβρουαρίου, στις 10:00 το πρωί όπως πάντα, όποιος/α επιθυμεί να μου κάνει ραδιοφωνική παρέα δεν έχει παρά να συμπλέξει τις δικτυακές του ίνες με εκείνες του indieground online radio, πατώντας εδώ:

6 σχόλια:

  1. Νόμιζα πως σε έχεσε το συγκεκριμένο περιστέρι χαχα. Καλή εκπομπή αύριο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πρώτη φορά που του ξέφυγα mahler, αυτό περίμενε.

      ευχαριστώ

      Διαγραφή
    2. Λεγεται ότι είναι γουρι αυτό lemon (Να σε κουτσουλισει περιστερι).Aντε και καλη εκπομπή.(μη βαλειs τα καλα στην αρχη γιατι θα ερθω κατά τιs 10.30 ,χα χα)

      Διαγραφή
    3. Τέτοι γούρι να το βράσω!!!

      οκ αγαπητέ Salaok αν και δεν υπόσχομαι θα προσπαθήσω να κρατησω τα καλά μου για αργότερα

      Διαγραφή
  2. Το αφισάκι μου θυμίζει λίγο τις κλασικές διπλές συλλογές των Beatles 63-66, 67-70 ή έτυχε; Θα παίξει blackbird; γιατί το περιστέρι έχει μαυρίσει από το κακό του που δεν σε πέτυχε νομίζω :-)
    Ν
    ΥΓ: Ααα, προτείνω και happy mondays λόγω της φοβερής σκηνής στο 24 hour party people

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τις είχα στο μυαλό μου να σου πω την αλήθεια αλλά τώρα που το λες... Ίσως τόσο πολυακουσμένες που τις έχω πιτσιρίκος να ναι στο υποσυνείδητό και να λειτουργούν από εκεί εν αγνοία μου.

      Blackbird και Mondays δεν υπόσχομαι, τουλάχιστον στο κυρίως πρόγραμμα. Έχω καταλήξει σε μόλις 47 τραγούδια (καμιά 30ρια θα ακουστούν) από μόνος μου οπότε μου βάζεις πολύ δύσκολα φιλαράκι.

      Θα τα βάλω όμως στο pre-show που ξεκινάει από τις 9 και 20!!!

      υγ. πολυ κωλόπαιδα οι Mondays ε?

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails