1 Σεπτεμβρίου 2014

εγώ και η φύση


Μόνο «παιδί της μητέρας Φύσης» δε με λες. Και δεν αναφέρομαι ξανά στο γνωστό ασυγκίνητο του χαρακτήρα μου απέναντι σε κάθε λογής πεζοπορικές, αναρριχητικές ή κολυμβητικές διαδρομές. Είναι η πανίδα πού φέτος στάθηκε ιδιαιτέρως επιθετική απέναντί μου. 
Οι σκύλοι (4), τα τσιμπούρια (3), τα κουνούπια (7000), οι σκνίπες (3250), οι μύγες (1600), τα φίδια (1), τα ποντίκια (7), οι σφήγκες (3) και οι κατσαρίδες (25) ήταν μερικά από τα έχοντα άνω των δυο ποδιών είδη της που είχα να αντιπαλέψω στις καλοκαιρινές μου διακοπές. Άλλοτε μοναχός κι ατρόμητος (αλλά ουχί αλώβητος), άλλοτε με τη συνδρομή φίλων, απολυμαντών ή υπομονετικών γιατρών με νυστέρια στο κέντρο υγείας. 

Να σου πω λοιπόν ότι δε με ενθουσιάζει το φθινόπωρο, η άφιξη του οποίου σηματοδοτεί πέρα από όλες τις άλλες επανεκκινήσεις κι εκείνη της απομάκρυνσής μου (τόσο λόγω καιρικών συνθηκών όσο και λόγω τόπου διαβίωσης) από εχθρικούς ζώντες οργανισμούς θα ήταν μεγάλο ψέμα. 

Παρ’ όλα αυτά μερικές από τις εντυπωσιακότερες φωτογραφίες που τράβηξα το καλοκαίρι είχαν για μούσα τους έναν εκπρόσωπο του ζωικού βασιλείου.

Καλό μήνα να έχουμε!





10 σχόλια:

  1. Καλό μήνα Λεμο!!! Που τα πέτυχες τα τσιμπούρια καλέ??? Εδώ εμείς στας εξοχάς και δεν τα βρίσκουμε (ευτυχώς)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στας εξοχάς Ηφ, στας εξοχάς ! (Διπλή εκφώνηση αλά Δαλιανίδη μιας δήλωσης της δίνει τον απαραίτητο στόμφο)

      Καλό μήνα αγαπητέ.

      Διαγραφή
  2. το καλοκαίρι εδώ δεν τελειώνει όταν το ορίζουν οι... φθινοπωρινές Βρυξέλλες. Καλή συνέχεια του καλοκαιριού λοιπόν!
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμ, καθαρά λόγω ιδιοσυγκρασίας αγαπητέ Ξενικέ, προτιμώ το Φθινόπωρο από το Καλοκαίρι και ευτυχώς ο καιρός δε με διαψεύδει. Καλές ημέρες να έχουμε

      Διαγραφή
  3. Ρε, τι μου θύμησες τώρα με τις μουσικές σου παραθέσεις! Μ'έβαλες να κατεβάζω μετά από χρόνια συγκεκριμένα άλμπουμ από τα ράφια της δισκοθήκης.

    Καλό Φθινόπωρο να έχουμε αγαπητέ Δόκτωρα και θα 'χουμε αφού όπως όλα δείχνουν οι (προσ)ευχές σου εισακούστηκαν κατευθείαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ Δόκτωρα, εγώ ειμαι η προσωποποίηση του αντικαλοκαιρινού τύπου, άλλωστε μέσα από το ιστολόγιο έχω αφιερώσει ουκ ολίγες αναρτήσεις στην καθύβριση και συκοφάντηση του θέρους.
    Τους Ice Ages και τον σαν ψυχρολουσία ήχο τους δεν τους γνώριζα μέχρι πριν από πέντε λεπτά, νομίζω όμως έχεις δίκιο ως προς την ενδεχόμενη εξ Αλβιώνας κριτική που θα τους ασκούνταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails