30 Ιανουαρίου 2015

δεν κάνω δηλώσεις σήμερα



- Δεν έχω διάθεση να σας μιλήσω σήμερα, είπα στη ρεπόρτερ του άγνωστου σε μένα τηλεοπτικού σταθμού που μου την είχε στημένη στην πλατεία Συντάγματος.  Μην επιμένεις…

 - Μα γιατί κ. Λεμ; Εμείς κάναμε ολόκληρο ταξίδι από …. (εδώ πέρασε ένα τρόλ(λ)εϊ και δεν άκουσα το μέρος που μου είπε) και τόσο κόπο για να σας εντοπίσουμε, επέμεινε εκείνη την ώρα που επιχειρούσα να την προσπεράσω για να πάω στο στούντιο.

 - Λυπάμαι καλή μου, της είπα, δεν είναι πως είμαι σνομπ, ούτε και ντίβα το παίζω αλλά να:  δεν έχω διάθεση να εκτεθώ σήμερα που δεν είμαι και στα μεγαλύτερα κέφια μου. Αν θέλετε μπορείτε να ακούσετε την εκπομπή μου είτε ζωντανά είτε ηχογραφημένη αν δεν προλάβετε τώρα.   



 - Αν πάλι θελήσετε μπορείτε να κατεβάσετε το podcast του επεισοδίου με ένα κλικ στο παρακάτω εικονίδιο:

click pic to download

Την είδα που στεναχωρήθηκε (καταλαβαίνω μάλλον εύκολα βλέπεις τα συναισθήματα των ανθρώπων) και κοντοστάθηκα. Μερικές φορές στη ζωή πρέπει να κάνεις λίγο πίσω από τις αποφάσεις και τα θέλω σου κι εγώ δε θα ήθελα να χάσει η κοπέλα τη δουλειά της επειδή εμένα μου πάει στραβά η εβδομάδα.

 - Το μόνο που μπορώ να σας πω είναι τα τραγούδια που θα ακούσουμε σήμερα:
  • The Residents - Rest Aria
  • Benjamin Clementine - Adios
  • Steve Wynn - (All I Need Is) The Air That I Breathe
  • Radiohead - Creep
  • Tangerine Dream - The Big Sleep On Search of Hades
  • Arthur Lee Harper - Pandora
  • Roxy Music - While My Heart Is Still Beating
  • German Humour - Could'nt Be Wrong
  • Χωρίς Περιδέραιο - Τετραοροφο Ποταμι (unreleased, live @ 6 dogs)
  • Disappears - Halcyon Days
  • Electrelane - These Pockets Are People 
  • Electrelane - The Partrisan
  • Demis Roussos - O, My Friends You've Been Untrue To Me
  • of Montreal - Estocadas
  • Current 93 - Calling for Vanished Faces I
  • Malcolm Middleton & David Shrigley - Dear Brain
  • Motorama - Write to Me
  • Catalogue - Khomeiny Twist 
  • Elvis Presley - Surrender
  • Cluster -James
  • De Brassers - En Toewn Was Er Niets Meer
  • Savage Republic -  Film Noir
  • La Dusseldorf - La Dusseldorf
  • Fall Of Saigon - She Leaves Me Alone
  • Nico - No One Is There
  • Depeche Mode - See You
  • Tuxedomoon - No Tears
είπα τονίζοντας περισσότερο την τελευταία μου φράση.

Με ευχαρίστησε θερμά, είδα τα υπόλοιπα μέλη του τηλεοπτικού συνεργείου να της επιδεικνύουν εξίσου χαμογελαστοί τις σφιγμένες τους γροθιές με τους υψωμένους αντίχειρες. Εκείνη μου έσφιξε το χέρι με την παγωμένη της παλάμη και λίγο προτού χαθώ στο πλήθος, έστριψα το κεφάλι μου προς το μέρος τους και φώναξα

-  Καλή ακρόαση σε όσους ακούσουν  και  ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !

2 σχόλια:

Related Posts with Thumbnails