5 Ιανουαρίου 2015

τις Κυριακές στο παζάρι


Ξημερώματα στην Ιερά Οδό. Βρίσκω χώρο πίσω από ένα παρκαρισμένο φορτηγό να αδειάσω τα περριτά υγρά που εμποδίζουν το σώμα μου να πιάσει εκείνη την ικανοποιητική θερμοκρασία  που θα μου επιτρέψει να συνεχίσω τη βόλτα μου χωρίς να τουρτουρίζω. Φασκιωμένος ένα σωρό ρούχα λόγω του χειμωνιάτικου κρύου και όση ώρα παλεύω με τα φερμουάρ ο ήλιος ανατέλλει πίσω από την μάντρα με τα εγκαταλειμμένα αυτοκίνητα. τα υλικά οικοδομών και το παρατημένο άγαλμα το φράχτη της οποίας σημαδεύω. Βιαστικά προτιμώ να βγάλω από την τσάντα τη φωτογραφική μου μηχανή. 


Στα παζάρια της Κυριακής, ακόμα και ξενύχτης του Σαββατόβραδου να είμαι,  φτάνω ξημερώματα. Πολλές φορές πριν ακόμα χαράξει και πριν ακόμα βγω για τα καλά από τα βραδινά μου όνειρα 


 όταν στα μάτια μου πολλά μπερδεύονται και φαίνονται αλλιώς. Είναι το εβδομαδιαίο μου ταξίδι.


Σε περίπτωση που δε βρω δίσκους που να μου αρέσουν όλο και κάτι θα μου γυαλίσει να πάρω, όλο και  καμιά "χαζομάρα" θα μου φτιάξει τη διάθεση. Όχι τον παρακάτω πίνακα δεν τον αγόρασα.


Εχθές γύρισα σπίτι με μια πολύ όμορφη λιθογραφία του Μποστ που αντάλλαξα με τα 7 ευρώ της αριστερής τσέπης μου ( λεπτομέρειες σε επόμενη ανάρτηση). 


Ακόμα κι αν δε βρω τίποτα να αγοράσω, ποτέ δε γυρνάω σπίτι με άδεια χέρια. Μερικά Mb φωτογραφίες είναι σχεδόν σίγουρο πως θα έχουν αποθηκευτεί στη μηχανή μου. 


Και μερικά από αυτά μου αρέσουν πολύ γιατί μου υπενθυμίζουν μικροστιγμές ξεγνοιασιάς μου, όπως αυτό το κοριτσάκι με το σουβλάκι ανα χείρας. 


και όχι μόνο τις μέρες που καλοδιάθετος τους βλέπω όλους αξιαγάπητους.


Μερικές φορές προσποιούμαι τον αδιάφορο, περιμένω και δε διστάζω να εστιάσω σε στερεοτυπικές φωτογραφίες πόλης με χαρακτηριστικές περσόνες της Κυριακής. Απλά πατάω το κλικ στις αντιτουριστικές τους στιγμές. 


(αν και κάμποσα φωτογραφήματα προτιμώ να μη τα αναρτώ αφού φαίνονται πεντακάθαρα τα πρόσωπα των ανθρώπων τις στιγμές των οποίων παγώνω με τα κλικ μου)

την καλημέρα μου!

2 σχόλια:

Related Posts with Thumbnails