19 Ιουνίου 2012

πόσες αποδείξεις χρειάζονται;



 Φτιάχνοντας τη δήλωσή μου είπα να παίξω κι εγώ το περίφημο παιχνίδι των αποδείξεων. Ξέρεις, αυτό που - πριν την τελική τους άθροιση - τραβάς από τον πάκο που τις μάζευες για ένα έτος μερικές στην τύχη, αυτές σε ταξιδεύουν πίσω στο χρόνο και εσύ αναπολείς τη στιγμές που έζησες, καθυστερώντας παράλληλα τη συμπλήρωση των τετραγωνιδίων του Ε1.

Έχωσα το χέρι στο φάκελο τσίμπησα 4-5 - τρεις μεγάλες δυο μικρές - κι ετοιμάστηκα να βουτήξω στο πρόσφατο παρελθόν μου. Πρώτη απόδειξη: τσιγάρα, δεύτερη πίτσες, έπειτα ένας δίσκος, μετά πάλι τσιγάρα και τέλος μια τυρόπιτα. Καμία συγκλονιστική ανάμνηση δεν ξεπήδησε από το φάκελο με τις ατάκτως εριμένες αποδείξεις, ακόμα κι ο δίσκος δεν ήταν η απόλυτη αγορά. 

Είπα να ξαναπροσπαθήσω, ακολούθησα την ίδια διαδικασία, χέρι-φάκελος-επιλογή αλλά και πάλι τα αποτελέσματα κάθε άλλο παρά ιδιαιτέρως επιτυχημένα θα τα ‘λεγες. 

Τι πληκτική που ήταν η ζωή μου πέρυσι τρόμαξα μέχρι να θυμηθώ τους μήνες που πέρασα γυμνός σε μια παραλία, τις μαζώξεις με φίλους σε σπίτια, τις βόλτες στο παζάρι και τις (άνευ αποδείξεων αγοράς) ανακαλύψεις, τους ατέλειωτους περιπάτους στους Αθηναϊκούς δρόμους γυρνώντας από δουλειά σε δουλειά, τις δίωρες εκπομπές στον indieground, τις μετά δακρυγόνων και ξύλου διαδηλώσεις, τις φωτογραφίες που τράβηξα, τους καλούς ανθρώπους που γνώρισα, τις αναρτήσεις που έγραψα, τα φιλμ που είδα στο αυτοσχέδιο θερινό σινεμά μας, βάλε και μερικούς καυγάδες μέσα. 

Τι άλλο θες; Όσο η μνήμη δουλεύει δε χρειάζεσαι αποδείξεις. Μ’ αυτά στο μυαλό, κάτι τέτοιες στιγμές νιώθω πως είμαι ευχαριστημένος, είμαι αισιόδοξος παρ’ όλο που «αισιοδοξία» δεν είναι το μότο μου. Αυτά. Πάω να βρω πως υπολογίζεται το τεκμαρτό εισόδημα.



υγ. Εντωμεταξύ διανύω την πρώτη φετινή βδομάδα χωρίς δουλειά. Και χωρίς έσοδα βέβαια. Κι έχω κι εκείνο το βρωμερό προαίσθημα που δύσκολα παραμερίζεται Πως κάποιοι θα μου φάνε κάμποσα από τα δεδουλευμένα που μου χρωστούν. Ίδωμεν.

12 σχόλια:

  1. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα σου τα φάνε!!!
    Γυμνός σε παραλία; Γυμνιστής;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μου πούνε πως θα μου τα δίνουν σιγά σιγά, και σε 5 χρόνια που λέει ο λόγος, δε θα με πειράξει. Το φοβάμαι όμως φίλε πως τα πράγματα ίσως δε γίνουν έτσι.

      E, ναι ρε Ηφ., αλλιώς τι; Μου είχαν κλέψει τα ρούχα;

      :)

      Διαγραφή
  2. εύχομαι σύντομα με δουλειά και με τα χρωστούμενα στην τσέπη. Όσο για τις αναμνήσεις, ναι αυτές δεν χρειάζονται αποδείξεις. Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μahler, προβλέπονται ελάχιστα για το καλοκαίρι. Είναι η φύση της δουλειάς. Από Σεπτέμβρη πιο σίγουρα, το έχω πλέον αποδεχτεί.
      Για τα χρωστούμενα εφαγα μια άκυρη δικαιολογία καθυστέρησης κι αυτό είναι που με φοβίζει.

      Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία, προτελευταίος εγώ.

      Διαγραφή
  3. "'Οσο η μνήμη δουλεύει δε χρειαζεσαι αποδείξεις",όμορφο κι αληθινό.
    Σου χτύπησε κι εσένα η ανεργία τη πόρτα...:(
    Eύχομαι να βρεις δουλειά σύντομα,μη το βάζεις κάτω,( ξέρω ίσως ακούγεται κάπως που το λέω αλλά το εννοώ )οι δυσκολίες μας μαθαίνουν πολλά,και μας δυναμώνουν αλλά αυτό το βλέπουμε πολύ πιο μετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ανεργία μου χτύπησε την πόρτα πριν καιρό. Έκτοτε την ξεγελάω και της κρύβομαι ανά διαστήματα, αυτή με ξαναβρίσκει τα καλοκαίρια κοκ. Υπάρχουν και χειρότερα που λες, εγώ σχεδόν το έχω συνηθίσει.

      Καλημέρα L.

      Διαγραφή
  4. η τεχνη ειναι μια μορφη αναμοχλευσης της μνημης η οποια ειναι αποθηκευμενη στα random του καθενος μας, οι αποδειξεις ειναι κι αυτες ενα random στην καθημερινοτητα που εφυγε και θα ξαναρθει βιαια να μας θυμισει το μελλον...
    πισω στα 90ς
    http://www.slackerblud.com (για τη μνημη των 90ς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν στηριχτώ σ'αυτό τότε οφείλω να παραδεχτώ πως τελευταία θεωρώ τέχνη την ίδια την καθημερινότητα. Το παρελθόν μου είναι αυτό που απλώνεται από λίγες ώρες έως μερικές μέρες πριν.
      Δε μου έχει ξανασυμβεί τέτοια "κοντόφθαλμη" μνήμη και παραδόξως την ευχαριστιέμαι περισσότερο από όσο θα με είχα ικανό.
      Η τέχνη του εφήμερου;

      Διαγραφή
  5. ξεκίνα απ το αξίωμα ότι κάθε επιχειρηματίας κλέβει κάτι από τα δεδουλευμένα. Αλλιώς τί θα ήταν το κέρδος;
    Εύχομαι να πετύχεις γρήγορα άλλη δουλειά (δουλεία να μην είναι).
    Όσο για τη γύμνια, μαζί σου! Φυσικά πράγματα.
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερίζω και αξιωματικά (ωχ!) συμπεραίνω λοιπόν αγαπητέ Ξενικέ, πως εγώ δύσκολα θα πληρωθώ τα δεδουλευμένα παρ' όλο που ο εργοδότης απέχει πολύ απ το να χαρακτηρισμό επιχειρηματίας.

      Διαγραφή
    2. και το μισθό να καταβάλει ως το τελευταίο ευρώ, κάτι κλέβει: την υπεραξία της προσφερόμενης εργασίας σου. Ξέρω πως ακούγεται μαρξιστικό αλλά αυτή είναι η ωμή αλήθεια.
      Ξενικός

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails