25 Ιουνίου 2012

δευτέρα κάτι έχω



Οκ, η Δευτέρα πέρασε χωρίς να κάνω τίποτα από ότι είχα σχεδιάσει να…  Μάλλον η ζέστη μου άδειασε το μυαλό, μου συμβαίνει εξ απαλών ονύχων αυτό. Το μόνο που μέχρι στιγμής λειτούργησε σήμερα ήταν η έκτακτη εκπομπή στον indieground

Βουαλά λοιπόν όλα κι όλα τα πεπραγμένα της μέρας μου: το εμβόλιμο επεισόδιο της εκπομπής στον λεμονοστίφτη, με μάστερ οφ σερέμονυ τον φίλο Νεκ. Όποιος έχασε το ζωντανό, υπάρχει και «μαγνητοφωνημένο» σε podcast πίσω από το παρακάτω εικονίδιο:

 
Για να πω την αλήθεια θα την ακούσω και εγώ μιας και από την πολύ ζέστη του Αθηναϊκού κέντρου έχασα μερικά από τα τραγούδια και τη ροή παρόλο που ήμουν εκεί. Καλή μας ακρόαση λοιπόν.  

Εννοείται πως το playlist της εκπομπής είναι στο πρώτο δικό μου σχόλιο. 

update: Αυτή ήταν η δεύτερη κοινή εκπομπή με τον Νεκ. Η πρώτη φορά είναι επίσης καταγεγραμμένη και αν κάποιος θέλει να ρίξει μια ματιά στο playlist αυτής ή/και να την ακούσει ας πατήσει ΕΔΩ.

5 σχόλια:

  1. Los miticos del Ritmo - Otro Muerde El Polvo
    Of Monsters and Men - Little Talks
    Nick Waterhouse & the Turn-Keys - Some Place
    Sandy Nelson - Quite A Beat
    Gruppo Sportivo - Girls Never Know
    Rattles - You Can't Have Sunshine Everyday
    Beck - Deadweight
    Beach Boys - Little Bird
    Beach House - Myth
    Edward Sharpe & The Magnetic Zeros - Home
    Nancy Sinatra - Sugar Me
    The Gun Club - The Fire Of Love
    16 Horsepower - Bad Moon Rising (B-Side)
    Grateful Dead - Mississippi Half-Step Uptown
    Stranglers - Waltzinblack (Acoustic In Brugge)
    Παρθενογένεσις - House Of The Rising Sun
    Jam - In The City
    Squad - Red Alert
    ULtravox! - Satday Night in the City of the Dead
    Wreckless Eric - Whole Wide World
    Blondie - Look Good In Blue
    Rolling Stones - Neighbours
    Small Faces - Lazy Sunday
    Pete Doherty - Palace Of Bone
    Bowerbirds - Tuck the Darkness In
    The Undertones - Forever Paradise
    Wye Oak - Civilian
    His Majesty the King of Spain - Do the Living For Me
    Patti Smith - This Is The Girl
    F.J. McMahon - Sister Brother

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λεμ: Καταρχάς να μου πω πως μόλις άκουσα την εκπομπή και την υπογράφω. Αλλά ρε φίλε, λες για ένα δίσκο ότι τον πήρες με κριτήριο την εταιρία, κι όταν σε ρώτησαν ποια εταιρία λες δεν ξέρω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεμ: Έχεις απόλυτο δίκιο αγαπητέ φίλε, το δίσκο τον αγόρασα με κριτήριο την χάρτινη ετικέτα του βινυλίου. Αυτό εννοούσα. Χαίρομαι επίσης που μου άρεσε η εκπομπή.

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. θα πήξεις το ΣΚ απ'τον πολύ Λεμονοστίφτη. Καλό βράδυ Ηφ.

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails