12 Δεκεμβρίου 2012

ροπή αδράνειας



Τις μέρες που κουραζόμουν να μηρυκάζω τα ίδια και τα ίδια στο μυαλό μου μη μπορώντας να συγκεντρωθώ στο όποιο προκείμενο, συνήθιζα να παρατηρώ ακίνητος το χρόνο να κυλά. Επιζητούσα την ηρεμία κοιτάζοντας ρολόγια, δείκτες που περιστρέφονται με σταθερή γωνιακή ταχύτητα "ω" , χρονόμετρα να τρέχουν, ψηφιακές ελπιδοφόρα πράσινες μπάρες να γεμίζουν και ποσοστά «ολοκλήρωσης» να ανεβαίνουν από κάτω τους,  αντίστροφες - αλλά και κάθε άλλου είδους - μετρήσεις που ένας Θεός μόνο ξέρει τι θα σηματοδοτούσε το τέλος τους, μετρητές θεάσεων, θερμοκρασίας, πίεσης (δικής μου) όπως και κάθε είδους ρυθμούς μεταβολής και διαγράμματα με τον άξονα χ’χ βαθμονομημένο σε μονάδες χρόνου. Μέχρι και ολόκληρο defragment – στην απεικόνιση με τα αναδιατασσόμενα  πολύχρωμα τετραγωνάκια - γεμάτου σκληρού δίσκου έχω παρακολουθήσει. Μ’ αυτόν τον τρόπο και χωρίς να ξέρω γιατί συνέβαινε, πετύχαινα το πολυπόθητο άδειασμα από κάθε είδος σκέψης – άλλος θα χρησιμοποιούσε τη βοήθεια του αλκοόλ - .  Το οποίο στο τσακίρ κέφι συνοδευόταν από την άφιξη ενός mp3 (κάποτε) ή ενός ολόκληρου άλμπουμ στο φάκελο εισερχομένων του υπολογιστή μου ή ενός  αόρατου επάθλου βλακείας  αντάξιο του κρατήματος της αναπνοής σου για όσο χρόνο σου επιβάλλει το ηλιθιοδεστερο στοίχημα που μπορείς να βάλεις με τον εαυτό σου.

Η παραπάνω παράγραφος είναι γραμμένη από χρόνια, πριν καν ανοίξω αυτό το μπλογκ. Τη χτένισα μόνο λίγο για να ταιριάζει με το κλίμα που επικρατεί εδώ μέσα, και κυρίως άλλαξα το χρόνο των ρημάτων από ενεστώτα σε αόριστο.  Κι αυτό καθώς πλέον δε τη χρειάζομαι αυτή τη μέθοδο νηφαλιοποίησής μου. Δεν την ξορκίζω μα δεν τη χρησιμοποιώ πια. 
Μεγαλώνω  - το καταλαβαίνω από την αρτιαφιχθείσα ανάγκη κουρέματος των φρυδιών μου, (τα αυτιά μου ευτυχώς δεν χρήζουν ακόμη ξυρίσματος) - και όσα από τα  επονομαζόμενα «τα ίδια και τα ίδια» θα μπορούσε να με ταλαιπωρούν ακόμη, απλά δεν το κάνουν, έχω βρει άλλους τρόπους να μην τους αφήνω χώρο δράσης.  Αλλά δεν είναι της ώρας.

Torque (by Kristin Hersh / remixed by Mana Junkie)

4 σχόλια:

  1. Να μην μεγαλώναμε καλά θα ήταν..
    ζαλίστηκα με το βίντεο.. αλλά ωραίο κομμάτι! Εσύ ήσουν η φάτσα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι ρε Ηφ, θα πήζαμε στην ίδια ηλικία συνέχεια, και το λέω αυτό χωρίς να είμαι συμφιλιωμένος με τα γηρατεια (τα δικά μου εννοω).
      Όσο για τη φάτσα στο βίντεο δεν έχω καμιά σχέση με τον χοντρό ιδρωμένο, αχτένιστα μουσάτο γιαλάκια που πρωταγωνιστεί. Έχουμε όμως ίδιο tshirt. :}

      Διαγραφή
  2. To βίντεο μου άρεσε a lot, δεν ξέρω γιατί αλλά μου άρεσε, όπως και το τραγούδι.
    Χμ...το έκανα κι εγώ παλιά, την εποχή των δεινοσάυρων, είναι όμορφο να μεγαλώνουμε αρκεί να μην πνίγουμε το παιδί που κρύβεται μέσα μας :)...την εκπομπή σου θα την ακούσω κονσέρβα μια και θα ταξιδεύω προς βόρεια..στη δεύτερή μου πατρίδα.
    Τις καλημέρες μου παλιοσειρά...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο αυστραλός Mana Junkie (καμία σχέση με τη δική μας μάνα raver - μου είχε αναφέρει τι σημαίνει αλλά δε θυμάμαι) έχει κάνει όντως πολύ καλό ρεμιξ στο a capella κομμάτι της Hersh.
      Το παιδί που κρύβεται μέσα μας που λες ζει και βασιλεύει αλλά δεν πρέπει να περνάει πάντα το δικό του. Παιδί είναι...
      Καλό ταξίδι λέφτι και να περάσεις πολύ πολύ καλά. Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails