14 Οκτωβρίου 2011

4187 μέτρα


 
Κάπως έτσι θα είμαι σε λίγες ώρες καθώς θα τρέχω να προλάβω να είμαι στην ώρα μου στο στούντιο του Indieground radio. Κι αυτό καθώς αποφάσισα λόγω της απεργίας όλων των ΜΜΜ να πάρω τους (ψηφιακούς) δίσκους παραμάσχαλα και να κατέβω με τα πόδια στο κέντρο της Αθήνας. 

Το driveme.gr πρόβλεψε ότι έχω να διανύσω Συνολική απόσταση: 4 χιλιόμετρα και 187 μέτρα σε 52:02 λεπτά. Δεν τρομάζω όμως γιατί χθες που περπάτησα περίπου 10 χιλιόμετρα (για δουλειά, όχι για προπόνηση), το μόνο που έπαθα ήταν πως έγινα μουσκίδι στον ιδρώτα.

Τέλοσπάντων, με δεδομένο ότι θα καταφέρω να φτάσω εγκαίρως, όποιος/α επιθυμεί μπορεί να ακούσει την τρίτη εκπομπή της σειράς : «Στον λεμονονοστίφτη» πατώντας το παρακάτω κομβίον:

Η αποστολή μηνυμάτων γίνεται μέσω της σελίδας του σταθμου:
http://indiegroundradio.com/

υγ. Το artwork είναι μέρος του έργου της φίλης Κατερίνας Μανωλέσσου, έχει υπάρξει εξώφυλλο στο επετειακό τεύχος της Athens Voice για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 (ά, ρε εποχές!!!) και το μουσάτο ανθρωπάκι πάνω αριστερά με το βινύλιο στο χέρι ( το οποίο είναι και avatar του blog) είμαι εγώ.

2 σχόλια:

Related Posts with Thumbnails