13 Οκτωβρίου 2011

ο θρίαμβος της καλημέρας


Τελευταία, περίεργα κύματα καλοδιάθετης αισιοδοξίας σκάνε στα μούτρα μου χωρίς κανένα προφανή λόγο. Παρ’ ότι κορεσμένος (όπως οι περισσότεροι) απ’ την πληθώρα κακών μαντάτων, γεγονότων και καταστάσεων, αντιστέκομαι με έναν ανέλπιστο αυτοματισμό στην παγιωμένη μοιρολατρική γκρίνια.
Είμαι σαν εκείνον που ενώ δεν έχει αξιωθεί ούτε στο παρελθόν την ατσάλινη υγεία ενός υποχόνδριου, καταφέρνει να μην παραπονιέται ακόμα κι αν τον πονάνε 7 του δόντια ταυτόχρονα. 

Καθώς αυτό δεν είναι εγγενές του χαρακτήρα μου, υπάρχουν στιγμές μου που ξενίζουν  όσους με γνωρίζουν καλύτερα, μην πω και μένα ακόμα τον ίδιο.  Ποιά η αιτία όμως για αυτή την όψιμη μεταστροφή;

"Φταίει" μάλλον που σταμάτησα να σεναριολογώ ή/και να δίνω μακροπρόθεσμες ευχές. Ο λόγος δεν είναι πως συνειδητοποίησα άξαφνα ότι δεν είμαι προφήτης, ή πως γουρλής δεν είναι το μεσαίο μου όνομα. Απλά δεν ξέρω– ποτέ δεν ήξερα είναι η αλήθεια αλλά τώρα ούτε που μπορώ να φανταστώ -  τι πρόκειται να συμβεί στο επόμενο εικοσιτετράωρο – πόσω μάλλον στις εβδομάδες ή τους μήνες που ακολουθούν. Η αβεβαιότητα που με κατέβαλε στην αρχή τώρα νομίζω με οδηγεί στην επανεκτίμηση της ξεχασμένης αξίας του παρόντος

Περιορίζω λοιπόν το ευχολόγιό μου σε μια σκέτη μα ειλικρινέστατη καλημέρα, διασκεδάζω τις όποιες εργατοώρες μου αναλογούν, μαθαίνω να ευχαριστιέμαι γεμίζοντας με πράγματα που πάντα ήθελα να κάνω (μα ποτέ δεν τα ξεκινούσα) τον όποιο ελεύθερο χρόνο, αγαπάω περισσότερο, ξεχνώ τα νεύρα ευκολότερα, εντέλει κουράζομαι και με μάτια μισόκλειστα εύχομαι με την ίδια θέρμη καληνύχτα πριν σβήσω το πορτατίφ στο κομοδίνο.

Δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει ετούτη η αναίτια ευδαιμονία.

υγ. Για να μην ξεχνιόμαστε, αν και μάλλον θα ακολουθήσει ανάρτηση-υπενθύμιση, αύριο Παρασκευή στις 10:00 το πρωί θα μεταδοθεί η εκπομπή: "στον λεμονοστίφτη" από το στούντιο του Indieground http://indiegroundradio.com/ όπου ΘΑ ΕΧΩ ΚΑΤΕΒΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ λόγω απεργιών στα ΜΜΜ.


12 σχόλια:

  1. Ωραία!
    Κι εγώ κάπως έτσι και πολλοί γύρω μου. Νομίζω είναι στάδια, πρωτόγνωρα για μας αλλά ήδη τα έχουμε ζήσει μέσω άλλων καταστάσεων. Δεν έχει λες σχέση όλο αυτό με έναν έρωτα ή έναν χωρισμό;
    Το πρώτο βήμα είναι να κλείσεις την τηλεόραση. Μετά φιλτράρεις καλύτερα την όποια ενημέρωηση λαμβάνεις. Ύστερα βλέπεις ξεκάθαρα τα πράγματα και απορείς γιατί δεν τα βλέπουν όλοι έτσι. ύστερα εξοργίζεσαι, συζητάς τα ίδια και τα ίδια. Μετά απελπίζεσαι. Αφού καταλάβεις οτι δεν έχει νόημα επαναπροσδιορίζεις τη σημαντικότητα των πραγμάτων. Τέλος, βρίσκεις ευχαριστήση σε πιο ουσιώδη πράγματα.
    Όμως όλα τα στάδια είναι απαραίτητα.
    Ένα ταξίδι κι αυτό.
    Και οι άλλοι βρίσκονται μια στάση μπροστά ή μια στάση πίσω. Καμιά φορά νομίζουμε οτι είναι στάσιμοι αλλά αυτό δεν είναι απόλυτο. Γιατί απο κει που είμαστε δεν μπορούμε να ξέρουμε κάτι παραπάνω.

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Lemon έχω συνειδητοποιήσει τον τελευταίο χρόνο ότι πράγματι δεν μπορώ να κάνω σχέδια για τίποτα πέραν του παρόντος και ξέρω και τον λόγο. Με αυτήν την κατάσταση που επικρατεί στην χώρα, το πρωί να ανακοινώνονται καινούριοι νόμοι, κανόνες και βάλε ότι άλλο θες, και μέχρι το βράδυ έχουν αλλάξει ν φορές για να έρθει το επόμενο πρωί και να έχουν ακυρωθεί ή ,τι έκπληξη ,να έχουν ξαν' αλλάξει. Η πρόβλεψη πάει περίπατο και λέω και 'γω να πάω μαζί της. Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν δεν βρέξει θα χιονίσει ή καλό καιρό θα κάνει. Χαίρομαι να ακούω αισιόδοξα νέα. Αλήθεια είναι μεταδοτικό. ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ σε χαίρομαι έτσι. Κυρίως επειδή εκτιμώ ότι πρόκειται για μία ουσιαστικότερη και βαθύτερη μεταστροφή και όχι, όπως για τους περισσότερους, για μία ενστικτώδη ή αντανακλαστική αντίδραση στην κακοποίηση (οπωσδήποτε χωρίς εισαγωγικά) που υφιστάμεθα δύο χρόνια, το φόβο και την ανασφάλεια, ή για εκλογίκευσή σου.

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, πλέον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πάρε ποδήλατο.
    (τα πολλά λόγια είνα φτώχεια)

    ο τσοκορέλος πέρασε από εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άσχημη και λίγη είναι η καλημέρα;;; Όχι δεν είναι!
    Καλησπερα λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ And: Νομίζω δεν έχει σχέση η τωρινή κατάσταση με τις δυσκολίες που έχουμε περάσει έως τώρα οι περισσότεροι, του έρωτα συμπεριλαμβανομένου. Κι αυτό γιατί πέρα από μικρε΄ς διορθωτικές - μα καθ' όλα προσωπικές - ενέργειες, όλα τα άλλα δεν περνάνε από το χέρι μας. Ούτε καν ο χρόνος που θα διαρκέσει αυτό είναι υπολογίσιμος. Πρωτόγνωρο για μας, έτσι πιστεύω εγώ.
    Επικροτώ το "...απο κει που είμαστε δεν μπορούμε να ξέρουμε κάτι παραπάνω". Τίποτα σίγουρο και δεδομένο, μόνο μικρά εξερευνητικά πατήματα των ορίων μας για αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ vick: Γκουντ νιουζ : Είναι αλήθεια πως ένα ταρακούνημα μας χρειαζότανε Μπαντ νιουζ: Το ταρακούνημα προβλέπεται πολυετές και υπάρχει ο φόβος εμφάνισης άγνωστων συνδρόμων.
    Χαίρομαι που συντηρείται η αισιοδοξία στην ομάδα, σύντομα όταν θα τη χρειαστώ ξανά θα μου τη στείλεις πίσω εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα abs. Το αν η μεταστροφή είναι ενστικτώδης και σε μένα δεν το ξέρω. Και αν είναι μπορεί απλά να την ερμηνεύω εγώ ως προιόν σκέψης. Δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει, αλλά σίγουρα κάτι θα κερδίσω κι από αυτό, είμαι σίγουρος.

    @ τσοκο: Ποδήλατο αποκλείεται. Τι σας έπιασε όλους σήμερα να μου το λέτε. Είσαι ο τρίτος!

    @ Hfaistiwnas: Σπουδαία είναι η καλημέρα αγαπητέ, όταν ο άλλος το εννοεί είναι και γαμώ τις ευχές. Να 'σαι καλά και καληνύχτα (εξίσου σπουδαία ευχή).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητέ lemon έσω έτοιμος γιατί έξω...*άματα και ναι εγώ θα σου την στείλω με μεγάλη μου χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ενα μόνο είναι σίγουρο.
    Η μετάλλαξη των ανθρώπων.
    Κάτι πού έχει ήδη ξεκινήσει.
    Αυτά είναι καλά νέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @vick : έτσι μπράβο, αφού στο ομαδικό πνεύμα ως φυλή χωλαίνουμε, τουλάχιστον να μεγαλώσουμε τη στήριξη στα μικρά μας υποσύνολα.

    @ioannis : ίδωμεν, ευελπιστώ μα κρατάω μικρό καλάθι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν έχει σημασία το μέγεθος του καλαθιού.
    Σημασία έχει να το κρατάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails