19 Απριλίου 2012

η επιστροφή


blogger.: Καλά, μια βδομάδα λείψατε, για ποια επιστροφή μιλάτε; 

lemonostiftis.: Αγαπητό ιστολόγιο - ας μιλάμε στον ενικό-, σε μια βδομάδα ταξίδεψα αν και όχι αρκετά, έκανα το δεύτερο μου μπάνιο στη θάλασσα, ανέβασα τη χοληστερίνη μου και πήρα 2 κιλά, χαιρέτησα φίλους που "εξόρμησαν" είτε για δουλειές είτε για διακοπές σε άλλη ήπειρο,  διάβασα τρία βιβλία, επισκέφτηκα εκτάκτως ένα γιατρό - νομίζω όλα καλά -, περπάτησα αρκετά χιλιόμετρα, άκουσα πέντε-έξι καινούριους δίσκους και τριπλάσιους σχεδόν ξεχασμένους παλαιότερους και είδα ένα σκασμό όνειρα καθώς διπλασίασα τις ώρες ύπνου μου. Έτσι που λές, η αυριανή επιστροφή στην αστική μου καθημερινότητα ξεκινά με τον καλύτερο τρόπο στον indieground radio, στις 10 το πρωί όπως πάντα.

blogger.: Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας, συγγνώμη χρόνο σου ήθελα να πω. Θα τα πούμε εκεί αύριο.



8 σχόλια:

  1. Chocorello: άντε - μπύρα σε καμιά πλατεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. καλώς σας βρίσκω δις Νίτσα. Όσο για το γεμάτες μέρες, θα 'λεγα πως μάλλον ήταν γεμάτες φαγητό και γιατί όχι ηρεμία

      Διαγραφή
  3. Γυρίίίσατεεεεεεε;;;;;
    Καλώς λοιπόν και με γεμάτες μπαταρίες ελπίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ησυχία, τάξη και ασφάλεια ένα πράγμα, μάλλον το χρειαζόμουν ή καλύτερα ήθελα ακόμα λίγες μέρες. Τώρα απλά δεν έχω καμία, μα καμία όρεξη για δουλειά.

      Εσείς πως τα περάσατε; Τους χαιρετισμούς μου και στον thief

      Διαγραφή
    2. Ησυχία, τάξη, ασθένειες και σπίτι τίποτα ιδιαίτερο. Αύριο πάω για να μου γράψουν εξετάσεις για το χέρι, άντε μπας και βγάλω το "αμπαλάζζζζ".

      Διαγραφή
    3. Ωχχχ! Ακόμα εκεί είναι το αμπαλάζ; Άντε με το καλό να το ξεφορτωθείς.

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails