2 Ιουλίου 2014

η Νάνα, ο Βαλάντης, κι εγώ στους ευωδιάζοντες κήπους


Ευγενέστατη και τιμητική η ερώτησή του, πως θα μπορούσα συνεπώς να αρνηθώ να φτιάξω ένα mixtape για το μπλογκ του Electric Looser, του φίλτατου Βαλάντη του Spychedelic Sally (και του πάλαι ποτέ Blue Beat In My Soul). 

Διάλεξα τραγούδια από τη φαρέτρα των πολυακουσμένων (καθένα για το δικό του λόγο) των τελευταίων καιρών, βγήκαν τουλάχιστον διπλάσια απ' όσα μου είχαν ζητηθεί και λίγο πριν ξεκινήσω τη χωροθέτησή τους, αναγκάστηκα να κάνω τις απαραίτητες περικοπές.


Μην ξεχάσεις να βγάλεις και τις συνοδευτικές φωτογραφίες μου είχε δώσει στο μεταξύ οδηγίες ο Β., εγώ τις ακολούθησα αμέσως μόλις βρήκα χρόνο (η καλύτερή μου), σκηνοθέτησα λοιπόν τα 14 Lp, το ένα 7ιντσο, το ένα CD και τη μία κασσέτα σε όλους (ή σχεδόν όλους) τους χώρους του σπιτιού μου, τα φωτογράφησα, τα έκανα όλα ένα ηλεκτρονικό πακέτο και του τα έστειλα.



Κι εκείνος μετά από μια σειρά καλά λόγια για την αφεντιά μου (θενκς φίλε), ανάρτησε ως καλημέρα, την Κυριακή που μας πέρασε, μια ώρα (και 4 λεπτά) μουσικής διαλεγμένης από εμένα. 

Αν θες να δεις το tracklist των 16μιση τραγουδιών ή να κατεβάσεις το mixtape ως αρχείο mp3 δεν έχεις παρά να επισκεφτείς στο Spychedelic Sally την εν λόγω ανάρτηση:

Αλλιώς μπορείς να την ακούσεις όπως την έχει ανεβάσει στο κανάλι του από εδώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails