25 Απριλίου 2011

το χαμόγελο

Είχε ένα παράξενο χαμόγελο, καρφωμένο απ΄άκρη σ΄άκρη στο πρόσωπο. Μου φάνηκε όμως πως στα μάτια δε μοιράζονταν το ίδιο συναίσθημα. Είπα να μην ξανακοιτάξω προς τα εκεί, αλλά ξέρεις τώρα: άπαξ και το σκεφτείς, η ματιά αυτονομείται των νευρώνων σου και πέφτει συνεχώς στο απαγορευμένο μέρος.

Χωρίς να είμαι σίγουρος άν το χαμόγελο απευθύνεται αποκλειστικά σε μένα φρόντισα να μην ανταποδώσω και δείξω στερημένος. Μόνο στράφηκα ξανά στη μπύρα μου, ρούφηξα την 117η γουλιά και προσπάθησα να συγκρατήσω τα ρουθούνια μου που πάλλονταν στο άρωμα του σε μια ύστατη προσπάθεια να φαίνομαι cool.


3 σχόλια:

  1. ....Θα μας τρελάνεις???? Είναι αυτή ολόκληρη η ιστορία?...Αφησες τέτοιο χαμόγελο απαρακολούθητο? ...Γιατι?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "easter thriller" δε λες τίποτα!
    Μετά το χαμόλελο, φαντάζομαι πως την έβγαλες με πατατούλες και σαλάτες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Stella: Ναι τελείως απαρακολούθητο. Δεν ήταν "για τα δόντια μου" που λένε...Αποσύρθηκα και κοιμήθηκα 3.5 μεσημεριανές ώρες σαν καλό παιδί.

    @absentminded: Έδειξα τη φωτογραφία στα ανήψια μου και τρόμαξαν, ακόμα και όταν τους είπα οτι την προηγούμενη μέρα έτρωγαν από αυτό. Χε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails