24 Ιουνίου 2011

καίγοντας μυρμήγκια


Το Μάκη, aka Beat Per Zooma, μου τον σύστησε ένας κοινός φίλος το βράδυ της 15ης Ιουνίου στην πλατεία Συντάγματος. Λίγες ώρες μετά την τεράστια, επεισοδιακή διαδήλωση και με την μυρωδιά των δακρυγόνων διάχυτη ακόμα στον αέρα, σταθήκαμε ανάμεσα στις χιλιάδες του κόσμου και αλλάξαμε για λίγο θέμα συζήτησης.

Μου μίλησε για τις μουσικές του, του ‘πα κι εγώ για τα βιντεάκια μου, κι έτσι χωρίς πολλά πολλά το συνεννοηθήκαμε και προέκυψε η παραπάνω συνεργασία. 

Το οπτικό υλικό το τράβηξα στην παράσταση «Έξοδος» της θεατρικής κολεκτίβας Συνεργείο.


Rorschach
 
Εντωμεταξύ, με αφορμή ένα σχόλιο ("vive your rorschach interpretation!") στο ΥouΤube, έψαξα περισσότερες πληροφορίες τόσο για τον χάρτινο ήρωα Rorschach του A. Moore, όσο κυρίως και για το ομώνυμο ψυχολογικό τεστ

 Μια online έκδοση του τεστ Rorschach (ελεγχόμενης εγκυρότητας) βρίσκεται εδω: The Ink Blot Test.


υγ. Παρεμπιπτόντως τα αποτελέσματά μου στο τεστ ξεκινούν κάπως έτσι:

Your "Sickness Quotient" of 53% is hardly cause for concern.


-------------------------------UPDATE 2/11/2012-------------------------------

TO ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑΣ ΤΟΥ





2 σχόλια:

  1. Superb!!!

    Πολύ εύστοχο το σχόλιο.

    Αρχικά δίστασα, δεν μπόρεσα όμως να αντισταθώ κι έκανα το τεστ. Τα δικά μου αποτελέσματα ξεκινούν κάπως έτσι: "Congratulations! At a 45% "Sickness Quotient", you're almost well-adjusted". (χεχε, δλδ, τα τεστ τού fb μού φαίνονται πιο αξιόπιστα.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ absentminded : Δεν έκανες και άσχημο σκορ, τώρα βέβαια να σου πω: "και εις ανώτερα" δεν πάει.

    Τα τεστ του fb??? Λύγισες τελικά και μπήκες στα social media; Μη μου πεις και για twitter;

    Ελπίζω, να σαι καλά, μόλις γύρισα Αθήνα. Άκου Shaggs. Kόλλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails