4 Ιουλίου 2011

βοήθειά μας



“Θαύμα, θαύμα! Ο Άγιος ζει!” μου ‘ρθε να φωνάξω αλλά μαζεύτηκα την τελευταία στιγμή. Συγκράτησα την έκπληξή μου, μέχρις ότου βεβαιωθώ πως δεν επρόκειτο για αστείο. 

Όντως. Ο άγιος Νεκτάριος Αιγίνης (αυτοπροσώπως και μεγάλη του η χάρη) σερφάρει στο διαδίκτυο, έχει σελίδα στο facebook απ’ όπου καλημερίζει τους 11500 φίλους του και μοιράζεται μαζί τους όμορφα νέα σαν το παρακάτω:
Άγιος Νεκτάριος Αίγινας: "Καλησπέρα σας,τι κάνετε???Σήμερα έμαθα κάτι πολύ όμορφο,πρωί-πρωί κιόλας:στη Θεολογική σχολή του Πανεπιστημίου υπάρχει ένα μάθημα που λέγεται "Η Ποιμαντική του Αγ.Νεκταρίου"...Δεν είναι πολύ όμορφο αυτό???Εσείς,τι λέτε????"

 Μερικοί που δε βαριούνται, απαντάνε κι όλας, όπως ειλικρινέστατα έκανε κάποιος Azamat Bagatov.

υγ. και μια και μιλάμε για τον Άγιο.


5 σχόλια:

  1. ειτε χωρις τα social media, ειτε με τα social media, η Ελλαδα συνεχιζει ακαθεκτη να ζει τον μυθο της...
    Μετα απο χρονια και χρονια μαγειρεμα, επιτελους η παλια καλη συνταγη "Δωστε στο κοσμο παραμυθια κι αφηστε τον να πεσει στο γκρεμο" εγινε μια χαρα, και τωρα την δοκιμαζουν ΟΛΟΙ ανεξαιρετως... ειτε μας αρεσει ειτε οχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Ephemeron : Να πω πως έχεις άδικο; Το κακό - για μένα - είναι πως νιώθω γύρω μου ένα τεράστιο τέλμα. Δε ρολλάρει τίποτα και προς καμία κατεύθυνση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το ιδιο αισθανομουν κι εγω την δεκαετια του 80...
    Ενα ατελειωτο βουλιαγμα...
    Βουλιαγμα το 80, βουλιαγμα και το 2010, αλλα με μια διαφορα... τωρα με τα social media, η βλακια, το ψεμα, η αμορφωσια, η παραπληροφορηση, και η σχιζοφρενεια, διαδιδονται πιο ευκολα και πιο γρηγορα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το κορυφαίο είναι που χαρακτηρίζεται Local business!!! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @kalo paidi alla... : Η παρατηρητικότηά σου δίνει διπλή αξία στην ανάρτηση και καίριο πλήγμα στην θρησκευτικότητά μου.

    Δεν το είχα προσέξει έως τώρα.

    Μπορεί βέβαια και ως ..."καλόπιστος" άνθρωπος που είμαι να μου ταίριαζε καλύτερα το θαύμα από τη μπίζνα. χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails