29 Μαρτίου 2013

29 τραγούδια για να πάει καλά η 29η μέρα

Θαυμάσια πήγε η σημερινή εκπομπή, την κατευχαριστήθηκα, ελπίζω και όσοι την άκουσαν το πρωί να έχουν την ίδια γνώμη (για μερικούς/ες από τους ακροατές είμαι ήδη σίγουρος). Καλοδιάθετος, θα ‘λεγες σχεδόν εκστασιασμένος εγώ, άφηνα κάθε τραγούδι να επιλέγει μόνο του το επόμενο όσο εγώ - φτιαγμένος από το δεύτερο καφέ - χτυπιόμουν.

Μόνη "δυσάρεστη έκπληξη" η προσπάθεια να ανεβάσω το επεισόδιο στο divshare η οποία στέφθηκε με απόλυτη αποτυχία καθώς το γαμο-site προσφέρει πλέον τις υπηρεσίες του επί παγκουΐ.
Η εναλλακτική λοιπόν (προσωρινή-μόνιμη δεν ξέρω, ενημερώστε με αν βολεύει) λύση για όσους δεν πρόλαβαν την ζωντανή μετάδοση και επιθυμούν τη δεύτερη ευκαιρία της μαγνητοφωνημένης εκδοχής είναι το mixdcloud για απευθείας ακρόαση:



ή το γνωστό mf για το κατέβασμα αυτής (η τρίτη ευκαιρία που λέμε):

click pic to download
 
υγ1. Τα τραγούδια του playlist στο πρώτο τρίτο δικό μου σχόλιο.


Εντωμεταξύ μέσα στη βδομάδα που μας πέρασε περπάτησα - ως άλλωστε συνηθίζω κάποιες μέρες - αρκετά κι έβγαλα και μερικές φωτό. Τρίτη βράδυ στους Αμπελοκήπους το πεταμένο στα σκουπίδια μοντέλο με περίμενε ποζάροντας και εγώ δεν έχασα ευκαιρία. 
Φωτογραφική και κινητό στα χέρια, κλικ απο δω κλικ απο κει - δεν τα τσιγκουνεύτηκα -, περιμένω να περάσει κανένα αυτοκίνητο για παραπάνω φωτισμό (με φλας βγαίνουν αίσχος), μια γυναίκα σταματάει και μου αναλύει τη νοηματική των φωτογραφιών μου, ένας κύριος στα 50-55 κοντοστέκεται γέρνει το σώμα του, καταλαβαίνω πως προσπαθεί να εστιάσει αλλιώς, "Να κι από εδώ τράβα μία, δείχνει πολύ καλ" μου λέει.  



Τελικά το κινητό μου βγάζει καλύτερες φωτογραφίες τη νύχτα από τη φωτογραφική μου μηχανή, αλλά παρ'όλα αυτά παραθέτω μερικές κι από αυτές τις λήψεις μιας και κατά τη γνώμη μου αξίζουν να μπουν στο τελευταίο Portfolio του συνθετικού μοντέλου πριν αυτό οδεύσει άδοξα στην ανακύκλωση. 


Καλή ακρόαση σε όσους ακούσουν και καλό Σαββατοκύριακο σε όλους.


3 σχόλια:

  1. Σούπερ εκπομπή! Είχα καιρό να σε ακούσω live λόγω δουλειάς αλλά σήμερα ρεπό και οι μπύρες ξεκίνησαν από το πρωί με σένα. Όπως καταλαβαίνεις σχεδόν δυο ώρες μετά είπα να αναρτήσω μια δισκάρα και να γράψω δυο κουβέντες και τις έγραψα λάθος lol. Τις διόρθωσα μετά και ναι ξέρω δε φέρεις καμιά ευθύνη αλλά ούτε κι εγώ lol.

    Μου 'φτιαξες την μέρα λεμ. Ευχαριστώ και για την αφιέρωση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σ'ευχαριστώ για την παρέα και για το ανεβαστικότατο feedback. Μόνο που καταλάβαινα ότι ευχαριστιέσαι το ίδιο με μένα (μπορεί και περισσότερο) κάποια τραγούδια μου έφτανε σήμερα. Να 'σαι καλά.

      Και - στα σοβαρά τώρα - αναλαμβάνω την ευθύνη που μου αναλογεί (την περισσότερη την έχουν τα ίδια τα τραγούδια). Τιμή μου.

      Διαγραφή
  2. Riziero Ortolani - I Giorni Dell'ira
    Isobel Campbell & Mark Lanegan - Deus Ibi Est
    Dead Moon - I'm Out Nine
    Otis Redding - For Your Precious Love
    Iron & Wine - The Devil Never Sleeps
    Baby Guru- For Trish
    Grace Slick - El Diablo
    Stone Roses - Elizabeth My Dear
    Simon & Garfunkel - Sparrow
    Woods - It Ain't Easy
    Cockney Rebel - Mirror Freak (Raw Version)
    The Evens - Wonder Why
    Elbow - Something In The Air
    Sonic Youth-Superstar
    Velvet Underground - Sunday Morning
    Lee Moses - Never In My Life
    Radio Birdman - I-94
    Queen - I'm in Love with My Car
    Dodson & Fogg - Everybody Knows
    Fleetwood Mac - The Chain (Demo)
    Echo & The Bunnymen - Seven Seas
    Air - You Make It Easy (Live KCRW 1998)
    Johnny Thunders - (She's So) Untouchable
    The Vibrators - Sweet Sweet Heart
    The Modern Lovers - I'm Straight
    The Chambers Brothers - Time Has Come Today
    The Adverts - On The Roof
    Violent Femmes - To The Kill
    Nick Cave & The Bad Seeds - Babe, I'm On Fire

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails