11 Απριλίου 2013

better than nothing (+ update)


 
Ελλείψει εμπνευσμένου ...δελτίου τύπου για την αυριανή εκπομπή, το μόνο που μπορώ να πω είναι πως είμαι περήφανος για τα τραγούδια (που να γυρίζει η μετριοφροσύνη μου άραγε;) που έχω διαλέξει να ακούσουμε παρέα.

Έτσι όποιος/α επιθυμεί αύριο Παρασκευή 12 Απριλίου να ακούσει τις εν λόγω επιλογές (και να επιβεβαιώσει ή να καταρρίψει τους παραπάνω ισχυρισμούς μου), αρκεί να συμπλέξει τις δικτυακές του ίνες με εκείνες του indieground online radioπατώντας εδώ:

Ραντεβού αύριο λοιπόν. Θα τα πούμε στις 10:00 το πρωί όπως πάντα.

 ---------------------UPDATE---------------------

Της εκπομπής θα προηγηθεί (στις 9:30 πμ ) ένας μισάωρος καθόλα καθόλου δακρύβρεχτος "αποχαιρετισμός" στη Margaret Thatcher. Επίσης θα ακούσουμε σίγουρα ένα τραγουδι σε ΠΡΩΤΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗ


 http://www.facebook.com/events/139879679525050/

4 σχόλια:

  1. από τα πιο εμνευσμένα μπάννερ που έχεις φτιάξει για την εκπομπή! θέλω να μάθω να κάνω κι εγώ! :)

    καλή εκπομπή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα που κάποιος προσέχει τα ποστεράκια των εκπομπών γιατί πολλές φορές είναι από μόνα τους η ανάρτηση που θέλω να κάνω, ιδιαίτερα όταν δεν "έχω" αλλά "αναγκάζομαι " να γράψω και κειμενάκι.
      Θενκς

      Διαγραφή
  2. Φίλε δυστυχώς δεν μπορω να σε ακούσω ζωντανά και ειλικρινά λυπάμαι για αυτό .
    Αλλα είμαι σίγουρος πως είσαι super !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα thief. Δεν τρέχει τίποτα, η εκπομπές είναι σαν τα περιοδικά ή τις εφημερίδες, δεν πειράζει και να χάσεις κανα δυο τρια τεύχη. Άσε που μπορεί να τα πετύχεις μετά στο Μοναστηράκι μεταχειρισμένα/ηχογραφημένα. Να σαι καλά φίλε!

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails