6 Νοεμβρίου 2010

those days are over

Σε κατ’ οίκον περιορισμό ακόμη, με λίγες αναγκαστικές εξόδους για δουλειά και ακόμη λιγότερες για διασκέδαση. Έχοντας διακόψει τις φαρμακευτικές αγωγές, το σώμα προσπαθεί να έρθει στα ίσα του, να ισορροπήσει στον πόνο, ενώ ταυτόχρονα το μυαλό δε δίνει τον καλύτερο του εαυτό για να επανέλθει στους φυσιολογικούς ρυθμούς.

Δε γκρινιάζω πλέον. Συνήθισα στην ιδιότυπη αυτή ιδρυματοποίησή μου. Έπαψα να εκπέμπω drama-σωματίδια, σταμάτησα να επιζητώ τη συμπόνια των φίλων – δε βοηθάει και πολύ άλλωστε - .

Ακούω δίσκους, κάποιους έχω να τους ακούσω χρόνια, βλέπω ταινίες μαζεμένες από καιρό στα υπ’ όψη, διαβάζω και μου λείπουν οι καλοκαιρινές μου διακοπές. Πρώτη φορά που μου συμβαίνει αυτό, συνήθως το φθινόπωρο με ξεσηκώνει, είναι η δική μου άνοιξη.

Η ειδική διατροφή συνεχίζεται, το βάρος έχει πλέον σταθεροποιηθεί, 19 κιλά ελαφρύτερος έμαθα να απολαμβάνω όλα εκείνα τα φαγητά που άλλοτε προσευχόμουν - γελώντας - να μου τα απαγόρευε ένας φανταστικός γιατρός.

Σε αναμονή του περαστικά, όχι σαν ευχή αλλά σαν κατάσταση, συνειδητοποίησα ίσως άγαρμπα και σίγουρα καθυστερημένα, το τέλος της εποχής που παιδαριωδώς θεωρούσα εαυτόν … «άφθαρτο», απρόσβλητο, και εσαεί υγιή.

«Όλα καλά» αναφωνώ, το περιβόητο μάντρα του πατέρα μου, που κάποτε κορόιδευα, ίσως δουλέψει και για μένα.



υγ1 Τελευταία έχω ξανακολλήσει με τους ευρωπαϊστές Nits και κυρίως στα πρώτα electro avant-garde άλμπουμ τους. Θεωρώ σπουδαιότερο τo Work του 1981.

Click pic to dl.


υγ2 Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη τον Αύγουστο του 2010 στην παραλία των Αγ. Σαράντα στο Πήλιο.

8 σχόλια:

  1. Πιάσε κόκκινο. Και εγώ το τελευταίο διάστημα τον ίδιο δίσκο ακούω συνέχεια από NITS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Pare dwraki gia ypomonh kai kalh anarrwsh
    http://lix.in/-8c756d
    poly xara milame...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αναπολούμε ευτυχισμένες στιγμές, so..
    Τι όμορφη φωτογραφία! Ο μικρούλης με τη μοϊκάνα, τα χρώματα..
    Το επαναλαμβάνω κι εγώ, ηχηρά: ΌΛΑ ΚΑΛΆ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. I Want The World To Stop

    http://www.youtube.com/watch?v=snailu0RnLg&feature=share

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ καινοτοπιο: έπιασα κόκκινο και ξανάβαλα το δίσκο να παίζει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ vick : να 'σαι καλά vick, το κατέβασα και τ'άκουσα αμέσως, σάββατο βράδυ και sweet trip. Δεν τους ήξερα, ανα διαστήματα - σωστά; λάθος; - μου έρχονταν η δροσιά των πρώτων cardigans. keep sending

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @absentminded : και το συνεχίζω απο 'κει που τοο άφησες: όλα καλά, όλα καλά, όλα καλά ...μέχρι να το πιστέψει και το σύμπαν


    @ sek : "Let me step out of my shell" Καλο!! ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όλα καλά και από εμένα.
    Τέλεια η φωτογραφία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails