1 Νοεμβρίου 2010

Conquering the Gods

Τέσσερις μέρες εσώκλειστος ξανά. Είχαμε κανονίσει να “ανέβουμε” Θεσσαλονίκη, εγώ το ακύρωσα, οι υπόλοιποι πήγαν και μάλιστα πέρασαν πολύ καλά, αν τους πείσω θα αναρτήσω και τις εντυπώσεις τους από το live των Camera Obscura που είδαν την Παρασκευή.

Πίσω στην Αθήνα, πέρασε να με δει η Β, ο Ν τηλεφώνησε από το νησί κάποιες φορές, μέχρι να με πετύχει σε κέφια, ενώ εγώ, μετά από κάμποσο καιρό προετοίμαζα την επιστροφή μου στο αναγκαστικά παραμελημένο χόμπυ(τ) μου. Αυτό του να ντύνω με τις εικόνες μου, μουσικές που μου αρέσουν.

Ο Michael De Braccioaka DJ Mind Trip – είναι ένας αμερικάνος dj της house dance σκηνής των early 90s, που έχει μετεξελιχθεί σήμερα σε έναν ενδιαφέροντα συνθέτη και στιχουργό. Ήταν πριν ενάμιση μήνα που ήρθε σε επικοινωνία μαζί μου. Έχοντας δει το “Wait for me” την …άτυχη συμμετοχή μου για τον ομώνυμο διαγωνισμό του Moby, ζήτησε να του φτιάξω ένα μουσικό βίντεο για το τραγούδι I Conquered the Godsπου θα είναι το επόμενό του single (στην BEAR HEAT INTERNATIONAL).

Το κομμάτι μου το έστειλε, το άκουσα και το λάτρεψα. Electronica με μνήμες της πρώιμης Depeche Mode σχολής πατάει τόσο στα όρια της soul, κυρίως λόγω της βαθειάς μαύρης φωνής, όσο και του goth και αυτό όχι μόνο λόγω της σκοτεινής θεματικής του.

Προσπάθησα να στρωθώ στη δουλειά, δύσκολο πολύ να συγκεντρωθώ, και ο μόνος τρόπος που τελικά λειτούργησε ήταν να δω το χόμπυ σαν εργασία, όσο κι αν αυτό ακούγεται περίεργα. Μετά από 25 περίπου ώρες δουλειάς, το αποτέλεσμα που κατάφερα είναι το ακόλουθο:

I Conquered the Gods

Hello, it’s me again
And you thought I was going to be dead and gone
I see the discuss in your eyes
And it makes me feel good
That I’m still in your thoughts
I know you thought I would go away
After 96 and you wouldn’t hear from me
Good news, I moved away
But I came back tonight
To make you squirm one more night

I conquered the Gods and my personal demons
And you thought I was going to be dead tonight

Raise your hands
If I fucked you in the last decade or two
Because I need to have a count
See I forgot who I fucked over in my journey finding me
So can you help me out?
All you gonna do darling
Is how much hate me tonight love
And than I’ll know
I’ve gotten under your skin
I turned your world around
And I can still do the same

I conquered the Gods and my personal demons
And you thought I was going to be dead tonight

This is for the people who still hates me
Or like me be real frank my adopted family
Here’s my fuck you and my hello to you
Stop dwelling on the past and move the fuck on.

YΓ. Κάμποσες από τις σκηνές που χρησιμοποίησα είναι από την παράσταση: ‘Κόντρα στην Πρόοδο” της θεατρικής ομάδας Συνεργείο, στο ομώνυμο θέατρο.

5 σχόλια:

  1. Το βίντεο μού άρεσε περισσότερο από το τραγούδι αυτό καθεαυτό. Επομένως, νομίζω ότι επιτέλεσε το σκοπό του και με το παραπάνω.. (Ελπίζω να μην ξέρει ελληνικά ο καλλιτέχνης και διαβάσει το προηγούμενο :) ) Πολύ καλή δουλειά!
    Μακάρι να τους πείσεις να δημοσιεύσεις τις εντυπώσεις τους από τη συναυλία των C.O., γιατί ήταν μια πολύ όμορφη βραδιά!
    Εύχομαι πολύ σύντομα να διαβάσουμε δικές σου εντυπώσεις από κάποια συναυλία. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχεις κάνει καταπληκτική δουλειά!
    Μου άρεσε πολύ, όλη η ατμόσφαιρα που βγάζεις δένει τέλεια με το τραγούδι.
    Μου άρεσε πολύ η φωνή του.
    Και τι στίχοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωραιο τραγουδι,φοβερος χορος απο κατι παιδια,ομορφος ο τυπος με το καπελο,ΜΑΛΑΚΙΑ οι σκηνες απο τη παρασταση,sorry!!!!
    xristina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ absentminded : και φυσικά χαίρομαι που σου άρεσε το βίντεο.
    θέλω και 'γω σα τρελλός να πάω σε κανένα live. Εχω πήξει μέσα. Νομίζω οτι οι εντυπώσεις από τους C.O. ετοιμάζονται.

    @ Teteel: Το προσπάθησα και ελπίζω να πέτυχε το αποτέλεσμα, αν και απ' ότι βλέπω ...οι γνώμες διίστανται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Χριστίνα : χαίρομαι μόνο για όσα σου άρεσαν. αν και δε θίγομαι το sorry δεκτό (lol)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails