28 Φεβρουαρίου 2013

άνοιξη, ες αύριον


Αύριο Παρασκευή 01/03 θα τρέξω πρωί-πρωί να προϋπαντήσω την Άνοιξη από το στούντιο του indieground, κουβαλώντας μαζί μου ένα σωρό - ταιριαστά ή μη με την εποχή - τραγούδια, απ' αυτά που άκουσα περισσότερο (ή καλύτερα με έσκισαν περισσότερο - γιατί αυτή είναι η σχέση μου με τη μουσική -) την εβδομάδα που μας πέρασε.
Από τις 10:00 το πρωί λοιπόν και για τις επόμενες δύο ώρες όποιος/α επιθυμεί να μου κάνει παρέα και φυσικά να ακούσει τα εν λόγω τραγούδια, μπορεί να συντονίσει τις οπτικές του ίνες στο δίκτυο του indieground online radioπατώντας εδώ:


υγ, Δεν ξέρω αν έπεισα κανέναν με το "δελτίο τύπου" μου αλλά εγώ μια φορά τα είπα ως όφειλα.
 
Κι όταν με το καλό φτιάξουν - όπως φημολογείται - τα πικάπ του σταθμού και μπορώ να κουβαλάω βινύλια εκεί να με δεις.




2 σχόλια:

Related Posts with Thumbnails