Συνεπέστερος της συνέπειας όπως πάντα περίμενα τον Ν. έξω
από το σταθμό. Μουσικές θα έφερνε εκείνος (είχα και εγώ βέβαια μαζί) όπως και
μπύρες.
Τα πατατάκια τα διάλεξα εγώ στην τύχη από ένα περίπτερο, ποτέ
άλλωστε δε δίνω ιδιαίτερη σημασία σε τέτοιου είδους αγορές. Τελικά βγήκαν με
γεύση ξύδι.
- Καλά αυτά βρήκες να πάρεις είπε ο Ν (aka Νεκ) πίνοντας
τη μπύρα του.
- Σσσστ, του απάντησα, σε 4,
3, 2, 1 βγαίνουμε στις οπτικές ίνες.
Όποιος ενδιαφέρεται να ακούσει τι ακολούθησε μπορεί να
κατεβάσει την εκπομπή από εδώ:
Το playlist - κατά 80% επιλεγμένο από το Νεκ -, βρίσκεται στο πρώτο δικό
μου σχόλιο.
Υγ. Πέρασα πολύ καλά.



















































