29 Ιουλίου 2010

σα ξένος

Είναι κάποιες μέρες που νοιώθω σα ξένος μέσα στο ίδιο μου το σπίτι. Σα διαρρήκτης, δεν ακουμπώ τίποτα, σαν τα πράγματα μου να μη μου ανήκουν, δε μετακινώ το παραμικρό από την προκαθορισμένη ή και τυχαία του θέση. Πολλές φορές δεν ανοίγω καν τα πατζούρια.
Τριγυρίζω τους χώρους φορώντας τα χθεσινά ρούχα, είμαι διακριτικός δεν ανοίγω ντουλάπες, δέν απαντώ στο τηλέφωνο, μόνο φτιάχνω έναν καφέ.
Καταλαβαίνω τα κιλά μου εις την δεκάτη. Νοιώθω τις συνηθισμένες μου θέσεις,τη δεξιά πλευρά του καναπέ,την πολυθρόνα του γραφείου, το πορτοκαλί σκαμπώ στην κουζίνα, κρύες και άβολες. Επιλέγω τυχαία σημεία του σπιτιού για να βολευτώ.
Σκέφτομαι: «Που θα ήθελα να βρίσκομαι τώρα;» Δε μπορώ να σκεφτώ καλύτερο μέρος.
«Μέσα μου» μου απαντώ.



Χθές έζησα ένα τέτοιο απόγευμα. Βαρύς, βγήκα να καθαρίσω τον αγρό περιφρειακά του κήπου μας. Εργασιοθεραπεία.
Όσο απομακρυνόμουν από τον εξωτερικό φράχτη τόσο παλιότερα τα μισοθαμένα στα ξερόχορτα σκουπίδια. Όταν βρήκα το χαμένο κεφάλι της κούκλας της αδελφής μου σταμάτησα. 1976.

3 σχόλια:

  1. Δηλ. αν η αδελφή σου έπαιζε με το... μωρό τής Rosemary, τότε, τι να υποθέσουμε για τα "μικράτα" του αδελφού της;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. like στο ανωνυμο σχόλιο. Σε εμενα αυτες οι μελαγχολίες ειναι ευεργετικές. μετα βγαίνεις με όρεξη στον κόσμο. Αρκεί να σκεφτείς ειλικρινά τι σε προβληματίζει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Ανώνυμος: Χαχα!! Αν και λάτρης των υποθετικών ερωτήσεων, σε αυτή δε ξέρω τι να απαντήσω.

    @ non journalist*: Έχεις δίκιο, κάποιες φορές δυστυχώς καταλήγει ώς η "άρρωστη" πλευρά του procrastinating.
    Procrastination: to defer action; delay: to procrastinate until an opportunity is lost.
    –verb (used with object)

    http://vimeo.com/9553205

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails