25 Ιανουαρίου 2013

10 χιλιόμετρα, μια εκπομπή κι ένα κούρεμα

Μεταξύ δύο φτερνισμάτων, του γιγάντιου πρωινού που με ταρακούνησε ολόκληρο κι ενός μόλις πριν από λίγα δευτερόλεπτα - μικρότερο αυτό - μεσολάβησαν:

1. Ένας αναγκαστικός αλλά υπερευχάριστος περίπατος 10 χιλιομέτρων – το δεύτερο μισό μάλιστα υπό βροχή - για να βρεθώ από το σπίτι μου στο στούντιο και τούμπαλιν, κατά τον οποίο επιχείρησα κάμποσες φωτογραφίες (αρκετές οι συμπαθητικές αλλά με ευκρινή τα πρόσωπα των ανθρώπων οπότε μη αναρτήσιμες)



2. ένας καφές ακόμα, και μια δίωρη εκπομπή η οποία πήγε πολύ καλά (μολονότι είχαμε σηκώσει πολύ ψηλά τον πήχη την προηγούμενη φορά που επιλέξαμε όλοι μαζί τα τραγούδια) για εμένα τουλάχιστον, ελπίζω και για όσους την άκουσαν ζωντανά.
 Παρένθεση: Για όσους δεν την άκουσαν ζωντανά υπάρχουν κατά το σύνηθες οι λεγόμενες δεύτερη ευκαιρία για απευθείας ακρόαση 

 


 και τρίτη ευκαιρία για κατέβασμα του podcast αυτής με το πάτημα ενός εικονιδίου: 

click pic to download
τέλος παρένθεσης.


3. τα νέα ότι ένας φίλος είναι στο νοσοκομείο – ευτυχώς όλα πάνε καλά -


4. ένα κούρεμα:



Σε πέντε μόλις λέξεις, η κοσμοθεωρία μου για κουρεία και κομμωτήρια. Ο μπαρμπέρης μου, πες τον και κομμωτή, είναι ένας ωραίος τύπος, ευγενέστατος, εξ Αλβανίας, με πεντακάθαρο μαγαζί, που έχει βρει με την πρώτη (σιγά το δύσκολο θα μου πεις) το κούρεμα που μου πηγαίνει, που δεν ακούει σκυλάδικα, που προσφέρεται πάντα να μου περιποιηθεί τα στραβοψαλιδισμένα από μένα μούσια, που δίνει πάντα αποδείξεις, που δε μου ζητάει δώρο Χριστουγέννων-Πάσχα (αλλά εγώ του δίνω) και που προπάντων σέβεται το αμίλητο νερό που πίνω όταν κουρεύομαι. Έπειτα από μια δυο μικροερωτήσεις του στυλ «Να τα πάρω όπως πάντα» και «Όλα καλά πάνε φίλε μου;» με αφήνει ανενόχλητο να απολαμβάνω μισοκοιμισμένος το κούρεμά μου.

Τις σπάνιες φορές μόνο που έχουμε πιάσει κουβέντα, έχει ζητήσει να του εξηγήσω τη μαθηματική ακολουθία Fibonacci, τη λειτουργία του κινητού του τηλεφώνου, το πώς να λύνει Sudoku και τελευταία πώς να τα βγάλει πέρα με κάτι γραφειοκρατικά θέματα που τον ταλαιπωρούν. Ας είναι.

- Να σου κοντύνω λίγο περισσότερο το μπροστινό τσουλούφι; σπάει τη σιωπή σήμερα.

- Ναι, με προλαβαίνει μια φωνή που δεν είναι δική μου. Αν το αφήσεις θα μοιάζει με κοκοράκι, έτσι το λέγαμε στα νιάτα μας εμείς, αλλά επειδή έχεις πολύ σγουρά και πυκνά μαλλιά δε θα φαίνεται ωραίο. Να του το πάρεις λίγο ακόμα. Και τα γένια στα αριστερά θέλουν …

Χαμογελάω με την ορεξάτη ανάλυση του κυρίου που περιμένει τη σειρά του να κουρευτεί μετά από μένα – θα ‘ναι καμιά εξηνταριά χρονών - και δίνω το τελικό οκ. Μέσα από τον καθρέφτη που διπλασιάζει την μεταξύ μας απόσταση και όσο μου επιτρέπουν τα μειωμένα δέκατα της όρασής μου (χωρίς τα γυαλιά μου μάλιστα), τον παρατηρώ να επιβλέπει και την παραμικρή πινελιά του μπαρμπέρη στο κεφάλι μου.

- Με τις υγείες σας, μου κάνει ο κουρέας στο τέλος

- Και τώρα που ομόρφυνες που θα πας το βράδυ; μου κάνει ο επόμενος πελάτης.

Δεν ομορφαίνουν έτσι εύκολα οι άνθρωποι, ( τι θέλω κι απαντάω) του λέω και ένα τέταρτο αργότερα, με νύχια και με δόντια κατάφερα να εξαφανιστώ ευγενικά από το κουρείο στη μέση της δεύτερης ιστορίας που του ‘φερε στο νου να μου διηγηθεί η κουβέντα μου.

Και 

5. το σπάσιμο της απεργίας των ΜΜΜ μέσω της επιστράτευσης των εργαζομένων.


  Καλή ακρόαση σε όσους ακούσουν και καλό Σαββατοκύριακο σε όλους. 
υγ. Τα τραγούδια του playlist στο πρώτο δικό μου σχόλιο.

5 σχόλια:

  1. Frank Zappa - Peaches En Regalia
    The Waterboys - Spirit (full length)
    Two Wounded Birds - My Lonesome
    The Beau Brummels - I Will Go
    The Gentle Waves - Partner In Crime
    The Galleons -The Wanderer
    Crosby, Stills, Nash & Young - Chicago
    Mary Hopkin - Goodbye
    One Night Suzan - Postcards
    Camera Obscura - Swimming Pool
    Yellow Red Sparks - Monsters With Misdemeanors
    Cats On Fire - It's Clear Your Former Lover
    My Brightest Diamond - We Were Sparkling
    Roxy Music - In Every Dream Home A Heartache
    Pere Ubu - Love Song
    Radiohead - Paranoid Android
    Of the Wand and the Moon - Immer Vorwärts
    Captain Beefheart and His Magic Band - Abba Zaba
    Rangda - The Vault
    Johnny Cash - God's Gonna Cut You Down
    Moby - Run On
    Nina Simone - Ain't Got No, I Got Life
    Nick Cave & The Bad Seeds - Red Right Hand
    Δημήτρης Πουλικάκος - Κλέλια,η μάλλον το ειδύλιο της λιμνοθάλασσας ΙΙ
    Devotchka - All the Sand In All the Sea
    Paula Frazer - Your Thoughts and mine (live in Athens 2009)
    Bonnie Prince Billy & Tortoise - Some Say (I Got Devil)
    The Frank and Walters - Happy busman
    Pixies - Something Against You

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα!
    Ώστε έτσι λοιπόν στο κουρείο! Είσαι πολλά βαρύς!
    ΠΕραστικά να είναι!
    Αύριο θα τα πούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Ηφ, και πολύ καλημέρα να έχουμε.

      Ο πολλά βαρύς! χεχε

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Thanks fool, το ευχαριστήθηκα κι εγώ τόσο που να φανταστείς σε κρίση αυτισμού την ξανάκουσα την εκπομπή όλη.

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails