8 Ιανουαρίου 2013

cut ups




Χιονίζει κι εγώ ψηφιοποιώ παλιές κασέτες, bootlegs των Raining Pleasure και των Αέρα Πατέρα κυρίως, επίσης κάποια στούντιο του Kapten Miki, σπιτικές ηχογραφήσεις, ψάχνω μάταια και μια ηχογράφηση από ένα indie free festival. Κάπου εκεί χτύπησα πάνω σε 2-3 κασέτες που γράφουν πάνω «ΠΑΤΡΑ».

 
Παρακαλώ; Παύση Αναγνωρίζω τι φωνή μου. Έλα ρε τι γίνεται θα περάσ// θόρυβος από λάδι που τσουρουφλίζει πατάτες που τηγανίζονται στη φριτέζα// να ‘μαι πάλι εγώ να απαγγέλω αποσπάσματα Ραδιοχημείας, η ένταση της φωνής ανεβοκατεβαίνει, σημάδι ότι βολτάρω στο σπίτι//το  Start Choppin των Dinosaur Jr// ο Ραφαηλίδης σολάρει στο κρατικό//μόλις χώρισα//πάλι ραδιοχημεία και βρισίδια//κατούρημα στο κέντρο της λεκάνης// τραγουδάω και κάνω και τα μέρη του μπάσου//κάποιος κλαίει//καλησπέρα θα θελα ένα μπιφτέκι σπέσιαλ και μια κόκα κόλα, η διεύθυνσή μου είναι…// μόλις τα ξανάφτιαξα// μετά ειδήσεις αφιέρωμα στον έρπη των γυναικείων γεννητικών οργάνων με τον Χατζηνικολάου//κόρνες, κομπρεσέρ και βροχές//ντριιν// ελπίζω να μην έχει κάνει κάνα λάθος η μπροστινή μου γιατί την έβαψα, άμα το περάσει περνάω κι εγώ// έλα μαμά, ναι καλά είμαι//

Είκοσι ετών και βάλε τα μαγνητοφωνήματα, περιέχουν την πρώτη και τελευταία προσπάθεια μου στην τεχνική του cut up, ήταν μόλις είχα διαβάσει τις "Πόλεις της κόκκινης νύχτας" του Μπάρροουζ, και για κάνα μήνα χτύπαγα τυχαία πατήματα του REC σε φορητό κασετοφωνάκι, έτρεχα την κασέτα μπρος όσο κρατάει μια ανάσα μου, και την άφηνα εκεί να περιμένει το επόμενο πάτημα του κόκκινου κουμπιού. 

Ακούω λίγο ακόμα από την ζωή μου στα 21, συγκινούμαι στην αρχή, μετά βαριέμαι λίγο και ετοιμάζομαι να βγω για δουλειά. 

Μια χιονισμένη ανάρτηση που φυσιολογικά θα ταίριαζε σήμερα αλλά την είχα γράψει και ανεβάσει κατακαλόκαιρο είναι το "Εσκιμώοι στην Αθήνα".
Ενώ ένα χιονισμένο βιντεάκι του 2008 με πρωταγωνίστρια τη φίλη Β. και μουσική των Kinks, είναι εδώ:   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails