8 Μαρτίου 2013

I wanna be your jukebox





 στιγμιότυπο 1
Λεκέδες υδραργύρου συρρικνώθηκαν σε μικρές μπίλιες στο χαλί, τα ρούχα και την κουβέρτα που τύλιγε το σκεβρωμένο λόγω ψύξης σβέρκο μου ενώ το 37 και 4 που έδειχνε μέχρι τότε το old school θερμόμετρο κατέβηκε απότομα και μετασχηματίστηκε μονομιάς  σε αρτηριακή πίεση. Το Τσερνομπίλ στο σαλόνι μου ήταν γεγονός. 

Βλαστημώντας την ώρα και τη στιγμή που το ξέθαψα – το ηλεκτρονικό είχε μείνει από μπαταρία – πάτησα το κουμπί του κόκκινου συναγερμού  και επιχειρήσαμε νυχτιάτικη απυδραργύρωση του χώρου απομακρύνοντας τα μολυσμένα αντικείμενα (ναι, έτσι πρέπει για ρίξε μια ματιά εδώ) εκτός σπιτιού, με απώτερο προορισμό τους τα σκουπίδια. Ανάμεσά τους το χαλί, η αγαπημένη μου φόρμα, μια κουβέρτα και όσα κουτάλια χρησιμοποιήθηκαν για τη συλλογή του τοξικού κωλο-Hg 

Γι αυτό δεν πρόλαβα να κοιμηθώ προχθές γιατί αντίπροχθες έφταιγε μόνο η ψύξη και οι αφόρητοι πόνοι που με ξύπναγαν κατά τη διάρκεια των περιστροφών που συνήθως φέρνω στον ύπνο μου.

 στιγμιότυπο 2
Το βράδυ κατεβαίνω ρομποτικά στο μετρό. Θα πρεπε να βάλω κολλάρο σκέφτομαι και γελάω μόνος μου την ώρα που κατεβαίνω σαν τον R2-D2 στις αποβάθρες του σταθμού. Στο άδειο βαγόνι μπαίνω εγώ και ένα ζευγάρι γάλλων κοντά στα εξήντα.  Οι πόρτες κλείνουν κι εγώ αργά-αργά προσεγγίζω  την εξωτερική πλάτη ενός κουπέ για να στηριχτώ. 

Παρόλα αυτά θα ζήλευες τόσο τα αντανακλαστικά όσο και το επιτυχημένο μπλονζόν που έκανα στο άδειο βαγόνι του μετρό (αλλά σίγουρα όχι και την σουβλιά που με διαπέρασε – είπαμε έχω ψύξη – ) προκειμένου να πιάσω στον αέρα το Γάλλο κύριο που χωρίς να κρατιέται από πουθενά κατέρρεε με το απότομο (?) ξεκίνημα του συρμού. 
 Το «κάνε το καλό κλπ κλπ» σαν επαναλαμβανόμενο μάντρα μέχρι το σταθμό Συντάγματος δε βοήθησε καθόλου στο να συγχωρήσω την αγένεια των φρανσουάδων που όχι ευχαριστώ δεν μου παν αλλά ούτε ματιά ή χαμόγελο δεν μου ‘ριξαν παρόλο που γλίτωσα το σύζυγο του ζεύγους ελάχιστα πριν από την πρόσκρουση του στο πάτωμα του βαγονιού

Άραγε ήμουν αόρατος, οπότε πιθανότατα σκέφτηκαν πως κάποιος άγγελος τους βοήθησε ή ήταν τόσο μαλάκες που θεώρησαν ότι ήταν απλά υποχρέωσή μου να τα κάνω. Τουλάχιστον μου είπε ευχαριστώ η κυρία που της έδωσα το εισιτήριό μου.

 στιγμιότυπο 3
Στο Τζάρμους πρέπει να βάλω ξεσηκωτική μουσική για πάρτυ ενώ  είμαι άυπνος, πονάω, έχω πυρετό κι έχω φάει σούπα και τηγανητές πατάτες με αυγά ενώ είναι Τσικνοπέμπτη.  Παραδόξως για δισκοθέτη (βλέπε: "πάρτυ σε ένα τετραγωνικό μέτρο") φαντασιώνομαι μια ταμπέλα να γράφει  «I wanna be your jukebox tonight» κρεμασμένη στο στήθος μου όση ώρα προσπαθώ να μπω μεταφυσικά στα κεφάλια των φίλων και θαμώνων του μαγαζιού εκλιπαρώντας για κεφάτες παραγγελιές αφού το δικό μου μυαλό επιλέγει μηχανικά και μόνο Mecano, Pixies, Growlers και Lucio Battisti για επόμενο κομμάτι.  Ότι δεν πρέπει να βάλεις δηλαδή σε πάρτυ που δεν κάνεις μόνος σου.

Δεν ξέρω αν ήταν η μπύρα ή ο συνδυασμός της με το κοκταίηλ χαπιών που είχα πάρει νωρίτερα αλλά κατάφερα να εγκλιματιστώ. 

Όταν πας μόνος σου σ’ ένα μπαρ κάθεσαι σχεδόν πάντα στη μπάρα και μάλιστα προς τη μεριά του δισκοθέτη. Αυτό φαντάζομαι συμβαίνει γιατί ο μπάρμαν και ο dj είναι – τουλάχιστον μέχρι να πιάσεις κουβέντα/γνωριμία με κάποιον άλλο ή να έρθει αυτός/η που περιμένεις – οι κοντινότεροι «δικοί σου» άνθρωποι. 

Με την πλάτη γυρισμένη σε μένα, ο μοναχικός συνομήλικος, απολάμβανε το ουίσκι του ακίνητος μέσα στη βαβούρα του χώρου. Τον είδα να πιάνει τον ρυθμό με το ένα πόδι στα πρώτα τραγούδια, μετά με τα δύο, να κατεβαίνει από το σκαμπό αργότερα, να με συγχαίρει με τον αντίχειρα προς τα πάνω, να μπαίνουν σε χορευτικές κινήσεις και τα χέρια του και  προς το τέλος να χορεύει ανελέητα λίγο πριν έρθει η συντροφιά που περίμενε

- Φίλε ευχαριστώ για τη μουσική μου είπε φεύγοντας

- Εγώ σ’ευχαριστώ γιατί ήσουν το τροχιοδεικτικό μου, του απάντησα με ειλικρίνεια. 
 
 στιγμιότυπο 4
Μισή ώρα περπάτημα στο παντέρημο κέντρο της Αθήνας με φέρνουν στα ίσα μου, κι έπειτα ταξί για το σπίτι.
- Μήπως να κλείναμε το παράθυρο γιατί έχω μια διαολεμένη ψύξη και είμαι μούσκεμα στον ιδρώτα; λέω του ταξιτζή. 

- Ψύξη; Πω, πω! Κι εγώ είχα τις προάλλες και σε καταλαβαίνω φίλε. Που πονάς

- Ώμος, σβέρκος και κεφάλι, αποκρίνομαι κι αυτός ελευθερώνει το δεξί του χέρι απ’ τις ταχύτητες, τεντώνει το δείκτη του και αρχίζει να τον πιέζει στον ώμο μου, το σβέρκο μου και το πίσω μέρος του κεφαλιού μου επαναλαμβάνοντας «εδώ;», «εδώ;», «εδώ;».

Ευτυχώς φτάσαμε πριν με ακροαστεί ενώ με συμβούλεψε να βάλω μια θαυματουργή αλοιφή σε μπλε κουτί με πράσινα γράμματα. Βιξ σκέφτομαι πως θα εννοούσε. 

 στιγμιότυπο 5
Η εκπομπή σήμερα ήταν τουλάχιστον για μένα γλυκύτατη και απολαυστική παρότι ταλαίπωρος.  Ένα μίνι αφιέρωμα 3-4 τραγουδιών στο Breaking Bad, ένα (ημιτελές αυτό γιατί δεν πρόλαβα να παίξω αυτό) στον Bowie και μια μικρή άτυπη συνέχεια προς το τέλος της εκπομπής του κυριακάτικου επεισοδίου, αυτού που κάναμε μαζί με τον Νεκ μεταξύ άλλων.


Για όσους δεν πρόλαβαν τη ζωντανή μετάδοση της εκπομπής - και θέλουν -, υπάρχουν κατά το σύνηθες οι λεγόμενες δεύτερη ευκαιρία για απευθείας ακρόαση


 


  και τρίτη ευκαιρία για κατέβασμα του podcast αυτής με το πάτημα ενός εικονιδίου:


click pic to download


 υγ1. Τα τραγούδια του playlist στο πρώτο δικό μου σχόλιο.


 Καλή ακρόαση σε όσους ακούσουν και καλό Σαββατοκύριακο σε όλους. 



υγ2. Ο τίτλος της σημερινής ανάρτησης είναι ένας από τους 8 που προκύπτουν από αυτή σε αντίθεση με άλλες φορές που δεν βγαίνει ούτε ένας. Η δε φωτό είναι τραβηγμένη σε κάποιο μοναστήρι αλλά τώρα δε θυμάμαι σε ποιο.

7 Μαρτίου 2013

άτιτλο


Άν καταφέρω (*) να κοιμηθώ θα ξυπνήσω με κόπο αύριο Παρασκευή 08/03 το πρωί, θα μαζέψω τα κομμάτια μου και θα συρθώ στο κέντρο της Αθήνας. Από τις 10:00 το πρωί θα βρίσκομαι στο στούντιο του indieground για 2 ώρες, για να εκπέμψω το νέο "μοναχικό" άτιτλο επεισόδιο της εκπομπής.

Όποιος/α επιθυμεί να μου κάνει παρέα και φυσικά να ακούσει τα τραγούδια που θα κουβαλάω μαζί μου, μπορεί να συντονίσει τις οπτικές του ίνες στο δίκτυο του indieground online radioπατώντας εδώ:


(*) Εδώ κανονικά θα 'πρεπε να ανοίγει παρένθεση με τις περιπέτειες που μ' έχουν κρατήσει άγρυπνο κάμποσες μέρες τώρα, ειδικά η χθεσινή που ήταν το ανάλογο του Τσερνομπίλ σε οικιακή κλίμακα - . Είμαι όμως τόοοοσο κουρασμένος που ...

υγ. Επίσης σήμερα το βράδυ θα είμαι εκεί που λέει το παρακάτω αφισάκι.
 

5 Μαρτίου 2013

παλαιόρουχα



Μια καταραμένη ψύξη (η έβδομη της σαιζόν) με στριμώχνει όλο και πιο άσχημα 2-3 μέρες τώρα. Το φίδι του πόνου ξεκινάει από τον αριστερό ώμο, ανηφορίζει στο σβέρκο και ελίσσεται κάτω από τα μαλλιά πριν τρυπώσει για τα καλά στο διπλανό τεταρτημόριο του κρανίου μου. Ο ψυχεδελικός φαρμακοποιός είπε «πάρε χάπια», πήρα και περιμένοντας να νιώσω καλύτερα, μετράω τις πρωινές δουλειές που έχω να κάνω  κι επιλέγω τις λιγότερο κοπιαστικές. Έχουμε και λέμε:

  • Τράπεζα να βάλω το νοίκι
  • Εφορία να πληρώσω (ναι ήρθε προχθές το εκκαθαριστικό)
  • Σουπερμάρκετ
  • Να τσεκάρω για τη στολή του Π.

Ο Π. είναι ο γιος κάποιων φίλων και φέτος θέλει - που του ‘ρθε; – να ντυθεί «παλιός μαθητής» με μπλε ποδιά και χωρίστρα. Γέλασα τόσο όταν τον άκουσα να το αναφέρει (παρόλο που είναι η δεύτερη σουρεαλιστικότερη επιλογή αποκριάτικης στολής που έχω ακούσει πρόσφατα, η πρώτη - συνομήλικου αυτή - είναι «εθελοντής Αθήνα 2004» ) που του υποσχέθηκα να ρίξω μια ματιά  να δω αν θα βρω αυτή που φορούσα στο δημοτικό εγώ.

- Έλα μα, μην τυχόν κι έχεις φυλάξει την στολή του δημοτικού μου;

- Ποια του ινδιάνου;

- Την ποδιά τη σχολική εννοώ.

- Και βέβαια, απάντησε η μητέρα μου, έχω κρατήσει και του νηπιαγωγείου και τα βαφτιστικά σου και το πρώτο σου πουκάμισο των 3 ετών, και τη φόρμα αγγαρείας και τη στολή εξόδου του στρατού και …

- Καλά καλά έρχομαι απο εκεί.

Όχι πολύ αργότερα βρίσκομαι μέσα στο πατάρι-αετοφωλιά του πατρικού, σφηνωμένος στα ελάχιστα ελεύθερα τετραγωνικά εκατοστά του, να ψάχνω όπως όπως καθώς η παραμικρή περιστροφική κίνηση μου προκαλεί αφόρητους πόνους– είπαμε έχω ψύξη – και η «πρόσεχε μην πέσεις, πρόσεχε» μητρική αγωνία αφόρητο εκνευρισμό που δεν πρέπει να αφήσω να εκδηλωθεί. Μάταιο ψάξιμο.

- Έλα μην κάνεις έτσι, τουλάχιστον βρήκα το αμπέχονο και θα πιάσει τόπο, είπα στην εμβρόντητη «λες να τα ‘χω πετάξει; Μια ζωή τα φυλούσα» μάνα μου και για να την κάνω να αισθανθεί ακόμα καλύτερα συμπλήρωσα:

- Να κάτσω να φάω μαζί σας;

Η μπλε ποδιά βρέθηκε τελικά σε μια απλή ντουλάπα του πατρικού, μαζί κι η καρώ του νηπιαγωγείου, εκείνη με το ζωάκι στην τσέπη.

4 Μαρτίου 2013

όμορφο κυριακάτικο τρίωρο




Με τη  ματιά  στην περίεργη πλευρά της δεκαετίας του 80 – όχι ότι δεν ταξιδέψαμε και στα έτη πέριξ αυτής – παρουσιάσαμε για τρεις ολόκληρες (πλεονασμός αφού δε θα μπορούσε να είναι τρεις μισές) ώρες, αρκετά τραγούδια που μας ξεσηκώνουν από τότε και ακόμα περισσότερα από τις ανακαλύψεις των πρόσφατων μουσικών μας ανασκαφών (Au Pairs,  Serious Drinking, Department S). Κυριακή απόγευμα στον indieground με τον Ν., ορεξάτοι με άφθονη μπύρα και πατατάκια.

Απόλυτα ικανοποιημένοι και οι δύο με το αποτέλεσμα ελπίζουμε να έχει την ίδια άποψη και όποιος/α μας κράτησε παρέα κατά τη διάρκεια της ζωντανής μετάδοσης  καθώς και όσοι άλλοι θελήσουν να ακούσουν μαγνητοφωνημένη την εκπομπή είτε απευθείας από εδώ:

 

Είτε κατεβάζωντας το podcast αυτής.  

click pic to download


Τo 79,032% των τραγουδιών του playlist που υπάρχει όπως πάντα στο πρώτο δικό μου σχόλιο το επέλεξε ο Ν. .



υγ. όταν κάποια στιγμή ακούσεις το όνομα Young  που λανθασμένα ανάφερα, κάνε πως δεν το άκουσες και αντικατέστησέ το με το Roberts

υγ 2. Όταν κάποια άλλη στιγμή (όχι μακριά από την προηγούμενη) ακούσεις να αναφέρεται η …Τάμτα, ευχαρίστησε το Θεό που δε λιποθύμησα όπως είπε ο φίλος και ακροατής Χ. και φαντάσου με να κατσαδιάζω off air – χεχε - τον συμπαραγωγό μου. 


2 Μαρτίου 2013

έκτακτα!


Κυριακή απόγευμα θα είμαι στο στούντιο του indieground με επίτιμο καλεσμένο τον Νεκ, ο οποίος θα διαλέξει και τα περισσότερα τραγούδια του δίωρου - όπως άλλωστε κάνει πάντα στις κοινές μας ραδιοεμφανίσεις - για ένα έκτακτο (εκτός τάξεως δηλαδή μιας και διαφωνούμε συχνά για μουσικά - και όχι μόνο - θέματα) επεισόδιο της εκπομπής.
 
Στις 6:00 το απόγευμα λοιπόν και για δύο ώρες όποιος/α επιθυμεί να μας κάνει παρέα και να μας ακούσει, δεν έχει παρά να συντονίσει τις οπτικές του ίνες στο δίκτυο του indieground online radioπατώντας εδώ:


Παλιότερα επεισόδια με καλεσμένο τον Ν. που μπορείς να ακούσεις (ή απλά να χαζέψεις τα playlist τους) είναι τα: 27ο, 39ο, 58ο ενώ για τη "μοναχική" χθεσινή μου εκπομπή πήγαινε μόνο μια ανάρτηση πίσω.

1 Μαρτίου 2013

καλή άνοιξη να έχουμε



Άνοιξη στην πόλη
Αν δεν έδινα μηδενικό ποσοστό στην μετενσάρκωση θα ορκιζόμουν πως σήμερα στο λεωφορείο καθόταν δίπλα μου ο William Burroughs.  Ψηλός, φαλακρός, με μακριά κοκαλιάρικα δάκτυλα, δερμάτινο χαρτοφύλακα και βαρύ κοκάλινο σκελετό γυαλιών. Κατεβήκαμε μάλιστα στην ίδια στάση αλλά γείτονα δεν τον λες, τράβηξε με τεράστιο διασκελισμό προς την άλλη κατεύθυνση από μένα. Τον κοίταζα που απομακρυνόταν με ατρόμητη την ρεπούμπλικα στο κεφάλι και την καπαρντίνα του να ανεμίζει και έτσι περπατώντας απρόσεκτα έπεσα πάνω στην κυρία Γ. Ναι, αυτή είναι γειτόνισσα μου. Κι αυτή και οι κλώνοι της. Είχαμε χαθεί για λίγο αλλά οι συναντήσεις μας επανέκαμψαν δυναμικά. «Καλά είμαστε, κι εγώ και οι γονείς μου» της απάντησα πριν με ρωτήσει. 
 

Καρτ ποστάλ από την Ιταλία – που λένε και οι Beirut - θα μπορούσα να ονομάσω την σημερινή πρώτη ανοιξιάτικη εκπομπή καθώς κάμποσα ιταλόφωνα λυρικά ξεσπάσματα παρεισφρήσανε στην μάλλον ψυχεδελική πρώτη της ώρα. Η δεύτερη ήταν εμφανώς πιο βρώμικη, τα δύο πρόσωπα του Μάρτη ένα πράγμα. Αλλά αυτό ας το κρίνει πλέον όποιος - απ' όσους δεν πρόλαβαν τη ζωντανή μετάδοση της - τυχόν θελήσει να κάνει χρήση της κατά το σύνηθες λεγόμενης δεύτερης μαγνητοφωνημένης ευκαιρίας με απευθείας ακρόαση




  ή της τρίτης με κατέβασμα του podcast αυτής μέσω του ακόλουθου εικονιδίου:


click pic to download

  υγ. Τα τραγούδια του playlist στο πρώτο δικό μου σχόλιο.
 Update: Ραντεβού την Κυριακή στις 6:00 το απόγευμα για ένα έκτακτο επεισόδιο της εκπομπής "στον λεμονοστίφτη" με καλεσμένο - όπως και τις προηγούμενες φορές - το φίλο Νεκ, που θα διαλέξει και τα περισσότερα τραγούδια. Αλλά για αυτό θα επανέλθω.

"Urbs, Corpus, Anima"


Η "Urbs, Corpus, Anima" είναι μια έκθεση νέων καλλιτεχνών που αποτυπώνουν και καταθέτουν τις αστικές τους εμπειρίες σε φιλμ, καμβάδες και πηλό. Μεταξύ τους και η φίλη μου Χριστίνα Γιακουμέλου, με τις εξαιρετικές της (ποτέ δεν παινεύω κάτι που δεν επικροτώ) φωτογραφίες. 

Όποιος θέλει μπορεί να επισκεφτεί την έκθεση μέχρι και την Παρασκευή 8 Μαρτίου στη Manifactura, Zωοδόχου Πηγής 29. Περισσότερες πληροφορίες εδώ: 


λεπτομέρεια φωτογραφίας της Χ.Γ.



Related Posts with Thumbnails