7 Μαρτίου 2013

άτιτλο


Άν καταφέρω (*) να κοιμηθώ θα ξυπνήσω με κόπο αύριο Παρασκευή 08/03 το πρωί, θα μαζέψω τα κομμάτια μου και θα συρθώ στο κέντρο της Αθήνας. Από τις 10:00 το πρωί θα βρίσκομαι στο στούντιο του indieground για 2 ώρες, για να εκπέμψω το νέο "μοναχικό" άτιτλο επεισόδιο της εκπομπής.

Όποιος/α επιθυμεί να μου κάνει παρέα και φυσικά να ακούσει τα τραγούδια που θα κουβαλάω μαζί μου, μπορεί να συντονίσει τις οπτικές του ίνες στο δίκτυο του indieground online radioπατώντας εδώ:


(*) Εδώ κανονικά θα 'πρεπε να ανοίγει παρένθεση με τις περιπέτειες που μ' έχουν κρατήσει άγρυπνο κάμποσες μέρες τώρα, ειδικά η χθεσινή που ήταν το ανάλογο του Τσερνομπίλ σε οικιακή κλίμακα - . Είμαι όμως τόοοοσο κουρασμένος που ...

υγ. Επίσης σήμερα το βράδυ θα είμαι εκεί που λέει το παρακάτω αφισάκι.
 

1 σχόλιο:

Related Posts with Thumbnails