22 Σεπτεμβρίου 2016

πέμπτη επιστροφή προ των πυλών



Επίσημη πρώτη λοιπόν αύριο. Για έκτη χρονιά...

Ενα καλοκαίρι και κάμποσους (που σημαίνει πολλούς) δίσκους μετά την τελευταία φορά που τα είπαμε ραδιοφωνικά, η επιστροφή με αύξοντα αριθμό 5 είναι δεδομένη. Ο indieground ξεκίνησε να εκπέμπει πάλι ζωντανά από το κεντρικό του στούντιο, ανανεωμένος και με δαιμονισμένη διάθεση. 

Θα φορέσω τα καλά μου αυτήν την Παρασκευή. Πρωί-πρωί, θα ζαλωθώ τις σκέψεις μου, τις μουσικές και τα τραγούδια που άκουγα τους μήνες που δεν είχα πρόσβαση σε μικρόφωνα, κονσόλες και οπτικές ίνες, μαζί κι εκείνα που ανακάλυψα έκτοτε, και θα κατηφορίσω επί σκοπώ στο κέντρο της πόλης. Καλοχτενισμένος, θα ανθολογήσω σκέψεις και ακούσματα με το παροιμιώδες τρακ εκείνου του ερωτευμένου που μελετάει από καιρό το επικείμενο ραντεβού και ταυτόχρονα δεν είναι σίγουρος ότι θυμάται πως να κοινωνεί και να διοχετεύει στο στόχο την αξόδευτη ερωτική του διάθεση.

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου, λοιπόν, στις 10:00 το πρωί ξεκινά το πρώτο επεισόδιο (το 208ο) της έκτης σεζόν της εκπομπής "στον λεμονοστίφτη".

Όποιος/α επιθυμεί να παραστεί στο δικτυακό ραντεβού στο "Autumn's here" αρκει να συμπλέξει τις δικτυακές του ίνες με εκείνες του indieground online radio, ώστε να ακούσουμε ΠΑΡΕΑ τα τραγούδια που έχω διαλέξει, πατώντας εδώ:


Καλή μας αρχή!


υγ. Εν όψει της εορταστικής ατμόσφαιρας της πρεμιέρας (ευκαιρία έψαχνα είναι η αλήθεια) ένας δίσκος μου θα αλλάξει χέρια κατά τη διάρκεια της εκπομπής. Η δεύτερη κόπια που έχω στην κατοχή μου φυσικά. Ο λόγος για το υπέροχο "People who grinned themselves to death" των Housemartins που κυκλοφόρησε τέτοιο καιρό το 1987. Αρκεί μια καλημέρα, ένα μήνυμα στο mail, στο blog, στο FB ή όπου αλλού για να εκδήλωσει κάποιος/α το ενδιαφέρον του/της για την απόκτησή του.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails