Με αφορμή τη χθεσινή νταλάρεια ανάρτηση, θυμήθηκα κάποιες από τις διαλυμένες
από εξωγενείς (sic) παράγοντες συναυλίες στις οποίες έχω παραβρεθεί χωρίς την τύχη να μου βρίσκεται εύκαιρο ένα ρόπαλο του μπέιζμπολ . Έτσι όσο κι αν με κατακλύζουν κατώτερα
ανθρωποφαγικά ένστικτα για το πάθημα
του Γιώργη του Νταλάρα, δε μπορώ να μη σκεφτώ την απογοήτευση οποιουδήποτε πάει από
επιλογή σε μια συναυλία και κάποιος μαλάκας του τη χαλάει.
(Σε ήσυχους καιρούς θα έλεγα πως αν για κάποιους λόγους θα έπρεπε να "τιμωρηθεί" ο συγκεκριμένος καλλιτέχνης - και μπορεί να αραδιάσει κανείς πολλούς - νομίζω το ιδανικότερο όλων θα ήταν να εμφανιστεί σε άδειες κερκίδες, τώρα με βρίσκεις μπερδεμένο.)
Τέλος - και όσον αφορά τη μεγάλη κουβέντα για την δωρεάν τέχνη - δε νομίζω πως η ύπαρξη εισιτηρίου ή η ελεύθερη είσοδος στα συγκεκριμένα live θα επηρέαζαν την τροπή των γεγονότων που ακολούθησαν:
(Σε ήσυχους καιρούς θα έλεγα πως αν για κάποιους λόγους θα έπρεπε να "τιμωρηθεί" ο συγκεκριμένος καλλιτέχνης - και μπορεί να αραδιάσει κανείς πολλούς - νομίζω το ιδανικότερο όλων θα ήταν να εμφανιστεί σε άδειες κερκίδες, τώρα με βρίσκεις μπερδεμένο.)
Τέλος - και όσον αφορά τη μεγάλη κουβέντα για την δωρεάν τέχνη - δε νομίζω πως η ύπαρξη εισιτηρίου ή η ελεύθερη είσοδος στα συγκεκριμένα live θα επηρέαζαν την τροπή των γεγονότων που ακολούθησαν:
Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2000 Electron Festival.
Έχει τελειώσει ο ΚΒ, ο πολύς κόσμος περιμένει τους Orbital, η Χ τους Dandy Warhols κι
ο Ν τους Chumbawamba. Οι
οποίοι βγαίνουν και με τινάζουν στον αέρα. Πρωτακούω τα κομμάτια του εν έτει 2000 καινούριου
WYSIWYG, εννοείται ότι κοπανιόμαστε
με το Τubthumbing και τέλοσπάντων περνάμε την περισσότερη ώρα στον αέρα. Παίζουν
και το Passenger List for Doomed Flight#1721, ένα από τα καλύτερα b-side ever κατά
τη γνώμη μου, (το οποίο θα σήκωνε ένα update). Στη μισή ώρα η μαλακία πέντε δέκα ανεκδιήγητων εκδηλώνεται πετώντας
τους πέτρες και τούβλα. Αιτία; Οι Chumba έκαναν επιτυχία με το προηγούμενό τους άλμπουμ, άρα είναι πουλημένοι στο σύστημα,
κλπ κλπ.
Οι Alice και η Jude προφυλάσσονται κάνοντας κανα δυο βήματα πίσω, βγαίνουν
μπροστά οι άντρες του συγκροτήματος, και με το που τελειώνουν το τραγούδι, ο Boff καλεί τους διαφωνούντες
πολιτικούς του αντιπάλους στη σκηνή: «ελάτε να το συζητήσουμε, το μικρόφωνο
δικό σας, μιλήστε τοποθετηθείτε βρίστε». Τίποτα. Ένα τραγούδι ακόμα από τη
μπάντα - τρία τούβλα περισσότερα στη σκηνή και είχε έρθει η ώρα που οι Dunstan Bruce και Danbert Nobacon πήδηξαν από τη
σκηνή στο πλήθος κυνηγώντας τους λιθοβολούντες ηλίθιους, βρίσκοντας δια χειρός το
δίκιο τους. Οι Chumbawamba αποχώρησαν
άδοξα (;), οι Dandy Warhols που ακολούθησαν επιδόθηκαν σε ένα γελοίο γλύψιμο
του ελληνικού κοινού προκειμένου να τύχουν καλύτερης μεταχείρισης, αλλά δεν
υπήρχε λόγος.
Σάββατο 16 Ιουνίου 2007 - Ejekt
Beastie boys.
Όταν τέλειωσαν οι γερο-Madness την ελλειμματικής ικμάδας εμφάνισή τους, κοίταξα
το εισιτήριό μου και σκέφτηκα «κρίμα» μιας και θα 'πρεπε να περιμένω ώρες μέχρι να δω ξανά χαρά «στα αυτιά» μου με τους Underworld. Στην δισκογραφία των καθόλα σεβαστών Beastie Boys που μεσολαβούσαν έχω κάποια τραγούδια που τα λατρεύω αλλά σίγουρα η μπάντα και το μουσικό της είδος αρ νοτ εξακτλι μάι πις όφ κέηκ.
Υπολόγισα λανθασμένα όμως,
καθώς οι Beastie Boys παίζοντας εναλλάξ τραγούδια από ένα θεωρητικό best of τους και από το τότε νέο του άλμπουμ The
Mix-Up (ένα αριστουργηματικό πες το fusion jazz – πες το funk παραλήρημα) μου πρόσφεραν ένα από τα
καλύτερα live που έχω πάει ποτέ. Μέχρι
το 58ο λεπτό δε, κατά το οποίο σταμάτησαν να παίζουν, εγώ και η Β, δεν είχαμε πάρει χαμπάρι ότι πίσω μας μαύροι
καπνοί πλαισίωναν τις φωτιές που καίγανε. Κατεβήκαμε άρον άρον 8 μίλια
χαμηλότερα ο καθένας και παίρνοντας θέσεις φυγής περιμέναμε τους Underworld οι
οποίοι ποτέ δεν βγήκαν στη σκηνή. Αιτία των συμβάντων αυτή τη φορά: το «φασιστικό» παρελθόν των Madness και οι εν Ελλάδι τιμωροί τους. Κάποιοι είπαν αργότερα πως
επρόκειτο για «ξεκαθάρισμα λογαριασμών» μεταξύ αντίπαλων διοργανωτριών συναυλιοεταιριών.
Indie Free Festival - Πεδίον του Άρεως
Και καλά στο προηγούμενο live,
οι Madness έχουν ένα
ιστορικό, εύκολα παρεξηγήσιμο από κάποιους. Η διάλυση όμως του Indie Free Festival στερείται οποιασδήποτε λογικής. Το άκρως πετυχημένο I.F.F. ξεκίνησε
το 1990, δημιούργημα των τρομοκενικών
(Ομάδα στον Τρόμο του Κενού) πήρε μεγάλες διαστάσεις στα τέλη της δεκαετίας του
‘90. Μια αλλόκοτη σχεδόν θεσμοθετημένη πρακτική όμως, αυτή της ετήσιας δημιουργίας «εκτρόπων»
λαϊκής κατανάλωσης για τα δελτία των 8, οδήγησε τη «γιορτή της Αυτονομίας στον
Μητροπολιτικό δημόσιο χώρο», για πολλά χρόνια, σε μια γιορτή της
Αστυνομίας (σκέτο). Κάμποσες φορές, τα καθιερωμένα επεισόδια στις παρυφές
του φεστιβάλ οδηγούσαν τα συγκροτήματα σε ματαίωση των εμφανίσεών τους και
εσένα – πνιγμένο από τα χημικά - στο δρόμο για κάπου αλλού. Έχω χρόνια να πάω οπότε δεν ξέρω πλέον τι γίνεται.
Τετάρτη 13 Ιουλίου 2005 - G Fest
White Stripes. Εδώ τα πράγματα
υπήρξαν σαφώς απλούστερα. Όλη τη «δουλειά» την έκανε ο Στρατηγός Άνεμος και η
αδικαιολόγητα δικαιολογημένη υστερία του Jack και της Meg για τα στοιχειά της
φύσης. Στη συγκεκριμένη συναυλία, ακόμα απορώ πως δεν εξελίχθηκαν σε ταραχές οι
έντονες διαμαρτυρίες (sic) του κόσμου.
υγ. Στους Prodigy, στο θέατρο βράχων, δεν ήμουν. Ξέρω λιγο πολύ
τι έγινε από τον φίλο Τ. Αν κάποιος βρισκόταν εκεί ας τα πει.
Ξέρω όμως από δεύτερο χέρι (εκείνο του Μάκη Μηλάτου) που μου
έστειλε όταν του ζήτησα την ιστορία του Rock Festival 88 μέσα από τα μάτια του Graham
Lee (πρώτο χέρι), του κιθαρίστα των Triffids. Ψάχνω ήδη στο αρχείο μου και όταν την εντοπίσω θα την αναρτήσω (τρίτο χέρι). Έχει πολύ ενδιαφέρον.
Για την ιστορία
το line up εκείνου του φεστιβάλ ήταν: Triffids, P.I.L, Gun
Club, Jesus + Mary Chain, Nits, Aswad, Λευκή Συμφωνία, Last Drive, Παύλος Σιδηρόπουλος,
Τρύπες, Λάκης με ψηλά Ρεβέρ.
Τα 'σπασε το ποστ! Κάτι τέτοια ποστ τα αγαπάω σπέσιαλ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι ωραία μέρα στην μπλογκόσφαιρα! Έχω διαβάσει απίθανες αναρτήσεις ώς τώρα.
Θενκς αμπζ, αίθριος καιρός στη μπλογκόσφαιρα όντως. Έχω κολλήσει με το cura mi, δεν έχω καταφέρει να ακούσω όμως όλο το δίσκο. Ωραία ανακάλυψη!
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΌντως αυτά είναι ποστ! Και rage against the machine το 2000 είχε γίνει τρελή μανούρα. Δεν είχα πάει γιατί δεν είχα λεφτά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σου καλό παιδί. Κάτι θυμάμαι για τους RAGTM (δεν ήμουν ούτε εγώ εκεί), ξέρουμε όμως την αιτία;
ΔιαγραφήΔεν ξέρουμε ήρθαμε αδιάβαστοι! :Ρ
Διαγραφήκαλό παιδί αλλά ...αδιάβαστο.
Διαγραφήκαλό ΣΚ χωρίς αλλά, καλό παιδί
στους ρειτζ απ'ότι θυμάμαι είχαν γίνει μπάχαλα έξω. Μέσα το θέμα ήταν ότι παίξαν πολύ λίγο, καμία ώρα και τιγκανά. Οπότε είχε σπαστεί ο κοσμος και μετά ξέδωσε έξω. Πανικός...
ΔιαγραφήΥΓ Ήμουν και εγώ τσαμπαγουάμπα
Fu Manchu καπου οταν το Ροδον επνεε τα λοισθια...τεσσερα τραγουδια, δυο αμστελ στα δοντια του μπασιστα, ενα κωλοδαχτυλο κι εξι χιλιαρικα εισητηριο
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε πέντε λέξεις το είδα το "έργο" σα να ήμουν εκεί.
Διαγραφήυγ. με τους φίλους-μπαλόνια ηλίου με κόλλησες.
μερικες φορες κατι τετοια Live αξιζουν πιο πολυ απο τους Horrors εμπρος σε πλουσιο-indie κινεζους αγκαλια με ενα ipad...τρομοκενικοι!!! τι μου θυμισες...ακομα θυμαμαι Horror Vacui και Αερα Πατερα και τα δακρυγονα. (ΣΣ στο πρωτο ολα ηταν ΟΚ και ειχε και Τρυπες unpluged)...cheers from Hong Kong
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήTo Indie Free Festival συνεχίζεται κανονικά, έχει προσθέσει και περισσότερα stage για να απευθύνεται και σε άλλες underground κουλτούρες και υπερασπίζεται την ελευθερία της έκφρασης στον δημόσιο χώρο για 23η χρονιά πλέον το 2013...
ΑπάντησηΔιαγραφή