24 Απριλίου 2012

όταν θα 'ρθει το καλοκαίρι


10 σχόλια:

  1. Καλλιτέχνη Λεμ!
    Όταν θα 'ρθει το καλοκαίρι, θα θέλω να αλλάξω ημισφαίριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άμα το γραφε άλλος το καλλιτέχνη θα του λεγα "μην κοροϊδεύεις". ξέρω όμως πως εσύ δεν κοροϊδεύεις και για υτό κοκκίνισα.
      εγώ πάντως και σ'άλλο ημισφαίριο τη σκιά του βράχου ΜΟΥ θα την έπαιρνα μαζί μου.

      Αγαπητή Νίσα, έχετε χαιρετίσματα από τον Τσοκορέλλο, εχθές είχαμε την κουβέντα σας.

      Διαγραφή
    2. Γνωριζόμαστε αρκετό καιρό πια, ώστε να μην κοκκινίζεις.
      Καλά, θα πάρουμε και το βράχο μαζί!

      Ευχαριστώ για τα χαιρετίσματα και τους δύο και ανταποδίδω. Ούτε να το ήξερα όμως, καθώς χθες τα είπαμε με τον Τσοκορέλλο στο μπλογκ του.

      Διαγραφή
    3. "Γνωριζόμαστε αρκετό καιρό πια, ώστε να μην κοκκινίζεις. "

      το καλλιέχνης είναι μεγάλη "κατηγόρια", γι αυτό το είπα. χεχε

      *)

      Διαγραφή
  2. Για μένα lemon αυτό το καλοκαίρι θα 'ναι του μαρτυρίου γι αυτό σε εξουσιοδοτώ να φωτογραφίζεις την θάλασσα και να μου στέλνεις καρτποστάλ μαζί με μερικά λογάκια-σκέψεις σου και να μου φτιάχνεις το κέφι. Αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με ψάρωσες με το καλοκαίρι μαρτυρίου που σου έρχεται και παρότι ξέρω πως δεν υπερβάλλεις ελπίζω να διαψευστείς. Κατά τ' άλλα εννοείται πως θα στέλνω καρτ ποστάλ αφιερωμένες σε τρελλούς και κλέφτες.

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails