10 Απριλίου 2012

η μαύρη τουλίπα



 Παρατημένο στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου που καίει για κάνα εικοσάλεπτο, το λουλούδι φαίνεται να πνέει τα λοίσθια. Τόσο ο μίσχος όσο και τα πέταλα έχουν χάσει τη φόρμα τους καθώς μοιάζουν να ρέουν με σταθερότητα υγρού ακουμπισμένα στο πόδι μου. Εγώ καθισμένος στη θέση του συνοδηγού παλεύω να το αναστήσω με βρεγμένες χαρτοπετσέτες τυλιγμένες στον κομμένο του κοτσάνι. 

- Τι όμορφη που είναι η τουλίπα σας κύριε! Ο νεαρός υπάλληλος του βενζινάδικου, στέκεται  έξω από το παράθυρο του συνοδηγού, μόλις έχει βάλει βενζίνη, και παρατηρεί το μαραμένο λουλούδι, όσο ο συνταξιδιώτης μου πληρώνει μέσα στο κατάστημα.

- Φαίνεται να μη τη γλιτώνει όμως του λέω.
- Κρίμα θα είναι, δεν έχω ξαναδεί μαύρη τουλίπα, ή μάλλον νόμιζα πως δεν υπήρχαν πραγματικά, ότι είναι μόνο στα λόγια κάποιων. Την αγοράσατε ή εσείς την καλλιεργήσατε;
Ένα αμάξι σταματά και σβήνει τη μηχανή πίσω μας και ο οδηγός του κορνάρει για να εξυπηρετηθεί, ο υπάλληλος όμως τον αγνοεί και ξεκινά να καθαρίζει τα τζάμια του αυτοκινήτου απτόητος από τα δικά μου "δεν χρειάζεται φίλε μου – ευχαριστώ". Σκύβει στο ανοιχτό παράθυρο: 

- Εγώ ευχαριστώ, μου φτιάξατε τη μέρα λέει και μου παραδίδει τα κλειδιά. Απομακρύνεται μονολογώντας " Άκου να δεις! Μαύρη τουλίπα"

υγ. Ένα χρόνο μετά, ο Ν μου έδωσε ξανά μία μαύρη τουλίπα, από τη φετινή σοδειά του αυτή.  Σε μπουκάλι μπύρας με νερό μέχρι να φτάσει σπίτι κι έπειτα στο ανθοδοχείο με μισή κουταλιά ζάχαρη. Για να δούμε πόσο θα αντέξει φέτος. Η περσινή τελικά επέζησε και διατηρήθηκε κάπου 15 μέρες.




10 σχόλια:

  1. Αυτή την εβδομάδα είπα να βάλλω χέρι στη μία απο τις δύο βιβλιοθήκες του σπιτιού,μπορείς να βρεις οοότι θέλεις εκεί,από φωτογραφίες σε κουτιά,αποκόμματα,φωτοτυπίες,πινέλα,κεριά...
    Ανοίγοντας ένα βιβλίο-περιττό να πω πως όταν τακτοποιώ/ξεθάβω πράγματα απο κει έχω και μια κούπα καφέ πάνω σε κάποιο ράφι..-λοιπόν,έπεσε ένα όμορφο τριαντάφυλλο ( αποξηραμένο πλέον )το οποίο επέζησε 5νθημερο ταξίδι Πελλοπόνησο και με πήγε πίσω στο 2004,Σεπτέμβρη μήνα σε ένα on the road trip...γεμάτο όμορφες διαδρομές,γέλιο,θάλασσα,όμορφες αναμνήσεις..αυτό μου θύμισε η τουλίπα σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι ακριβώς δουλεύουν οι πηγές αναμνήσεων.

      Μόλις είχα γυρίσει από από φοιτητής, και φρόντιζα να εγκαταλέιψω την πατρική εστία για το δικό μου σπίτι. ΄Καθώς άδειαζα τη βιβλιοθήκη μου και ξεφυλλίζοντας ένα για τον Dylan, βρήκα σε μια σελίδα του μια αποξηραμένη ΜΥΓΑ.
      Όσα χρόνια έλειπα, η μάνα μου όποτε καθάριζε το δωμάτιό μου, έβγαζε στον ήλιο τα βιβλία να λιαστούν. Κάποια φορά της έπεσαν από το μπαλκόνι. Φαντάσου τώρα πόσο άτυχη ήταν η μύγα αυτή.

      Πιγκ πογκ συνεθρμών.

      Διαγραφή
  2. "Ένας ευαίσθητος βενζινάς" θα ήταν καταλληλότερος για τίτλος του ποστ.
    Καλές γιορτές λεμ.
    Η.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κατά το ένας ευαίσθητος ληστής να φανταστώ!!! :)
      καλές γιορτές φίλε

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. του έβαλα λίγη ζάχαρη (δεν έχω ζαχαρίνη) και στάνιαρε λίγο, μιας και είχε πάρει φόρα προς το τέλος ...του.
      Καλές γιορτές άσωτε

      Διαγραφή
  4. Οι μαύρες τουλίπες είναι πραγματικά ιδιαίτερα όμορφες. Όπως κάθετί διαφορετικό :-)

    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι από τα λουλούδια που μου τραβούν την προσοχή ακόμα κι όταν στέκουν μόνα τους. το δικαίωμα στη διαφορά το έχει κατακτήσει με το σπαθί του στο σπίτι μου, μαζί και μια περίοπτη θέση!

      Διαγραφή
  5. Οι τουλίπες είναι πανέμορφες. Μαύρη δεν έχω δει αλλά όπως λέει και η Μ πάνω, σαν διαφορετική θα είναι σίγουρα όμορφη. Και είναι διαφορετική γιατί ένας τύπος τη δώρισε σε έναν άλλο, εκείνος προσπάθησε να τη σώσει και ένας άλλος την είδε και τη θαύμασε και έφτιαξε η διάθεσή του.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρες AnD, ποστ μέσα στο ποστ το σχόλιό σου! Να'σαι καλά.

      Διαγραφή

Related Posts with Thumbnails