6 Σεπτεμβρίου 2011

τι το βάζεις και κάνει το δεξί σου χέρι;

 

Ευελπιστώντας να προσελκύσει είτε κουρασμένους δεξιόχειρες, είτε απεγνωσμένους αριστερόχειρες ρίχνει πάνω της κάτι πρόχειρο, δένει με μπρίο ένα μαντήλι στα σγουρά της μαλλιά και είναι έτοιμη να γίνει το δεξί σου χέρι. 

Το δεξί χέρι που ξεσκονίζει, γυαλίζει και καθαρίζει, παντού.

 Κι αν ακόμα πεις σεξιστική, κιτς ή ότι άλλο θέλεις τη συσκευασία του προϊόντος, εμένα μου αρέσει πολύ κι ακόμα περισσότερο δε, όταν έμαθα πως το δεξί σου χέρι όσο χρησιμοποιείται τόσο καλύτερο γίνεται (αυτό από τις οδηγίες της πίσω πλευράς). 

Κερασάκι η αγάπη του δεξιού χεριού για την τέχνη που σου χαρίζει και έργα ζωγραφικής (gives you presents of painting) του Ιωάννη Σγούρου, ο οποίος είναι  και ο υπεύθυνος αντιπρόσωπός/διανομέας του.




υγ. το Nick Cave & the Bad Seeds - Red Right Hand





-----------ο-----------
+update:
Χρειάστηκε η επιστράτευση του υποσυνείδητου της αγαπητής absentminded για ετούτο τον συνειρμό μιας και εμένα δε μου ήρθε στο μυαλό. 






7 σχόλια:

  1. χεχεχε ωραία διαφήμιση όμως!!!!
    Το χρησιμοποίησες;;; Βγαίνει ακόμη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ η Τέχνη δε φέρνει δυστυχώς ψωμί στο τραπέζι...
    Το δεξί σου χέρι όμως και ψωμί φέρνει αλλά και συνάλλαγμα!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Hfaistiwnas: Χθες το ξέθαψα από ένα ντουλάπι, αχρησιμοποίητο ακόμη. Θα του κάνω test drive asap.
    Δεν το έχω αγοράσει ο ίδιος, είναι κληρονομιά κατά κάποιο τρόπο οπότε δεν έχω άλλες πληροφορίες.

    @ Ανώνυμος 9,34: Να φανταστώ ότι σου έφερε στο μυαλό φουσκωτή κούκλα ( εξ ου και το ξεκούραστο δεξί χέρι)? omg kai 3 lol

    @AnD: Δεν είμαι σίγουρος αν το συγκεκριμένο δεξί χέρι έφερε καλούδια στο τραπέζι του ζωγράφου, αν και το εύχομαι ολόψυχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. άσχετο,τι κομματάρα του CAVE!!!!!!!
    xristina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν υπάρχει αυτό!!
    Ο δικός μου συνειρμός με έβγαλε εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ absentminded: Κι όμως υπάρχει "το δεξί χέρι", δεν είναι μύθος, το έχω εγώ!

    Ο συνειρμός υπέροχος, μπαίνει update (με kudos) στην ανάρτηση.

    @ xristina: και δισκάρα ολόκληρο το άλμπουμ να συμπληρώσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails