23 Σεπτεμβρίου 2011

in the city

there's a thousand things
I want to say to you 
Διάφορες δουλειές με στέλνουν ξανά στο κέντρο της πόλης που - ναι το ομολογώ - μου είχε λείψει πολύ. Προσπαθώ και ξεκλέβω λίγο χρόνο και το παίζω περιπατητής - όπως έκανα παλιά – χώνομαι σε δρόμους και στενάκια και παρατηρώ τις αλλαγές.

”Μάλλον πρέπει να ξαναγνωριστούμε εμείς οι δύο” σκέφτομαι και στρίβω στη Βουλγαροκτόνου. Ένα μαύρο πιτσιρίκι - δε θα 'ναι ούτε τεσσάρων - πετάει χαλίκια στους περαστικούς. Δεν ξέρω γιατί χαίρομαι που ρίχνει και σε μένα με το που με παίρνει χαμπάρι να έρχομαι απο πίσω του. 

Αναπολώντας τη ματιά μου στην πόλη “πριν την καταστροφή”, καθώς και την ίδια την πόλη, αναρτώ ετούτο το βίντεο που είχα φτιάξει πριν περίπου δυο χρόνια. 

Μία από τις δουλειές που προανέφερα – η άμισθη αλλά διασκεδαστικότερη – θα είναι η εμπλοκή μου στον indieground radio. Φημολογείται (!) πως θα έχω κάθε παρασκευή πρωί το δίωρο (10:00-12:00). 

Όσον αφορά στο βίντεο:
To οπτικό υλικό του Be Bop είναι τραβηγμένο στο κέντρο της Αθήνας το Δεκέμβριο του 2009.

Το soundtrack είναι η άποψη των γάλλων avantgarde Catalogue  (G. Artman, J. Berrocal, J. Pauvros) πάνω στο « Be bop a lula» του  Gene Vincent. Βρίσκεται στο άλμπουμ "Insomnie"

Έλαβε τις εξής διακρίσεις: 
1. Άρεσε σε όλους τους φίλους μου.
2. Έχει χαρακτηριστεί ως:  “Πολύ πολύ καλό !!!!!!” και έχει αναρτηθεί στο ιστολόγιο των Lost Bodies. (Ευχαριστώ πολύ αγαπητοί LB)
3. Έχει επίσης «υμνηθεί» (δεν κάνω πλάκα) από τον Anton Newcombe των The Brian Jonestown Massacre σε σημείο που έπειτα από τα κολακευτικά σχόλια που μου έστειλε στο ΥΤ το ανέβασε κι ο ίδιος στο δικό τους κανάλι και στο blog τους.

11 σχόλια:

  1. Ναι μου άρεσε! Πολύ καλό! Και το κομμάτι και η σύνθεση εικόνων!!!
    Καλημέρα! Και καλή αρχή στο ράδιο που τώρα όπως είδα διακοπεύει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Hfaistiwnas: καλημέρα κι ευχαριστώ για τις ευχές φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ανυπομονώ να σε ακούσω live
    καλή επιτυχία
    χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλη αρχή Lemon, αν και σε δύσκολη για μένα ώρα. Προτείνω ηχογράφηση της εκπομπής και ανάρτηση της μαζί με το playlist στο blog.
    Θα μου άρεσε η ιδέα να ακούω την εκπομπή σε mp3 αθλούμενος ή οδηγώντας όπως κάνω τώρα με τον Γιάννη Νένε
    http://www.athensvoice.gr/site/city-news-voices/podcast/%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%B2%CE%AC%CE%BB
    αλλά και με την Κυριακάτικη λειτουργία του Jarvis (Jarvis Cocker's Sunday Service)
    http://editthis.info/cockers_sunday_service_archive/Main_Page

    Break a mike λοιπόν Λemon και ελπίζω να μας καλέσεις καμμιά φορά για το 2ωρο της διασημότητας που μας αναλογεί...
    Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ χριστίνα: κι εγώ να με ακούσω ανυπομονώ, φαντάζομαι θα κωλώνω (3 ωμέγα θέλει αυτή η λέξη?) να μιλάω στην αρχή ή μπορεί και για πάντα.

    @ Ν.: Ευχαριστώ Ν, και βέβαια να έρχεσαι, αλλά μην ξεχνάς ότι είναι πρωί. Αμα σε καλέσω θα πρέπει να πάρεις άδεια από τη δουλειά.

    THANKS για τα links του Jarvis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή αρχή lemon. Αν και πρωί θα προσπαθήσω να παρακολουθώ.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή αρχή.Αν και είμαι σίγουρος για αυτό.
    Η περιπατητική είναι ένας ενδιαφέρον τρόπος να ανακαλύπτεις τον χώρο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ μου άρεσε το βιντεο!
    Ωραία δουλειά όπως σε όλα σου τα βίντεο!
    Η πόλη είναι εκεί και διατίθεται πάντα για νέες αναγνώσεις, αναγνωρίσεις, αρέσκειες, απαράσκειες,
    αγάπες...
    Καλή αρχή στη δουλειά σου,
    τι ωραία δουλεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ vick: Να 'σαι καλά κι ευχαριστώ για την ευχή. Ήθελα να ξερα αν θα μου βγαίνει να μιλάω φυσικά εκειπέρα. Τουλάχιστον εσένα δε σε ντρέπομαι.

    @ioannis: Λόγοι υγείας μου 'χαν κόψει τη φόρα στο περπάτημα στην πόλη. Είχα πολύ καιρό να "πιάσω" τα στενάκια και τις κρυμμένες "ομορφιές" της πόλης και μου φαίνεται πως πρέπει να τα ξανανακαλύψω. Ομολογώ πως δεν ήμουν το ίδιο ανέμελος περπατώντας όσο παλιά.
    Ευχαριστώ κ για τις ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Teteel: Καλό είναι που κυκλοφορώ πάλι, εντωμεταξύ το ένα φέρνει το άλλο και συνειδητοποιώ ότι είχα κολλήσει λίγο. Θενκς για τις ευχές και τα καλά λόγια. Ελπίζω να σαι και συ καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ lemon: Μην μασάς όλα καλά θα πάνε. Όσο για την φυσικότητα θα έρθει και αυτή μετά την πρώτη το πολύ δεύτερη φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails