29 Σεπτεμβρίου 2011

στον λεμονοστίφτη


Αύριο 10:00 το πρωί – είναι νωρίς το ξέρω -, μπορεί να είσαι στο γραφείο, στο αμάξι ή στην καλύτερη να κοιμάσαι. Εγώ πάλι, θα είμαι ήδη στο στούντιο του Indieground Radio, θα ιδρώνω, θα ξεϊδρώνω, θα πίνω καφέ και θα μπερδεύω τα λόγια μου πίσω από το μικρόφωνο του σταθμού.

Ενδιάμεσα όμως και για την περισσότερη ώρα θα βάζω να ακούγονται «τραγούδια που αγάπησα», διαλεγμένα από βινύλια, cd και σκληρούς δίσκους (όπως λέει και στο πρόγραμμα του σταθμού).

Όλα αυτά μέχρι τις 12 και λίγο πιο μετά θα έχω φύγει.

Αν και δεν υπόσχομαι τίποτα, άμα βρεις χρόνο και θέλεις άκουσε πατώντας εδώ ή εκεί:


υγ. Τα περισσότερα κομμάτια που έχω διαλέξει διαρκούν το πολύ 3 λεπτά το καθένα. Αν ακούσεις λοιπόν κανένα μεγαλύτερο μην ανησυχήσεις, θα έχω πάει τουαλέτα.

6 σχόλια:

  1. Καλή αρχή! Δυστυχώς η ώρα είναι δύσκολη και στο γραφείο δεν υπάρχει μουσική..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν ξέρω αν θα μπορέσω αλλά εύχομαι σίγουρα καλή αρχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από την ελάχιστη ραδιοφωνική μου εμπειρία είναι δύσκολη ώρα για ιντερνετικό ραδιόφωνο.Από Δευτέρα θα δουλεύω βράδυ οπότε θα σε τσεκάρω.
    Καλή τύχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, με συγκινείτε.
    Όποιος άκουσε ελπίζω να ευχαριστήθηκε, όποιος δεν... δεν έχασε και πολλά. Την επόμενη βδομάδα τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. παίζε ότι σου κάνει κέφι ,δεν χρειάζεται να μάθουμε καινούργια κόλπα κ να 'σαι cool
    όπως όταν τα λέμε από κοντά κ μας κάνεις να νιώθουμε απλά ωραία :)
    xxx
    xristina

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails